Au...die pijnlijke borsten!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door schorpioen1972, 2 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schorpioen1972

16 jan 2009
    17
    0
    0
    ondernemer
    Brabant
    Hallo Mama's,

Ik ben ruim 7 weken zwanger van ons derde wondertje, en heb eigenlijk vanaf het begin al enorme last van mijn borsten: Het idee dat ik blauwe plekken heb, exreem gevoelig, zwaar aanvoelen etc.
    Zowel bij onze zoon als dochtertje, had ik dit niet.
    Hebben jullie dit ook? Tot welke week? Kun je er iets aan doen? Ik dacht misschien al aan compressen ofzo?
    Ik ben heel benieuwd naar jullie tips en ervaringen!

Liefs José ;)

2. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Inlegkruisjes onder de kraan houden zodat ze goed opzwellen door het water en dan de diepvries in. Na een paar uurtjes eruit en ze bij je bh instoppen ;)
    Dit gaf mij verlichting toen ik zo'n stuwing had!Sterkte,denk toch dat je er echt ff doorheen moet, heb er zelf ook veel last van.. O, en geen push-up bh's dragen, dat vermindert ook wel..

3. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Meid dit had ik ook, verschrikkelijk zeer deden ze! Nu is het aanzienlijk minder, maar nog wel gevoelig.
    Ik heb er last van gehad tot ongeveer 15 weken..
    Succes!

4. Only me

Only me Niet meer actief

Pfff, dat is zo ontzettend vervelend he! Maar inderdaad, de tip met de inlegkruisjes werkt perfect! Dat geeft even heerlijk verlichting! :d

Verder heb ik een goede BH gekocht bij de HEMA van de week, een speciale zwangerschapsbh (vergelijkbaar met een simpele sportbh), en ik heb ineens een stuk minder last :D

Good luck meis, nog ff volhouden ;)

5. Belle

Belle Fanatiek lid

7 nov 2005
    1.380
    1
    0
    Verpleegkundige, columniste
    Amsterdam
    IJskoude inlegkruisjes? Ik moet er niet aan denken! Ik heb juist extra last van mijn borsten als het koud is. Ik draag tegenwoordig dan ook standaard bij iedere outfit een lange sjaal, zodat ik een extra laagje over mijn borsten heb. Dat scheelt wel iets.

6. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Ik had er ook verschrikkelijk veel last van, echt niet normaal. En inderdaad ook nog erger als ik het koud had.
    Niet aankomen, dat hielp bij mij het beste. En oja, ik heb ook wel es twee bh's over elkaar aangetrokken, dat leek warmer. ;)

Helaas is het bij mij de hele zwangerschap gebleven, maar met zeven maand werd het gelukkig wel ietsje beter.
    Sterkte ermee.

7. pippeloentje

pippeloentje Bekend lid

9 mei 2008
    983
    0
    0
    Ooh ik heb daar ook zo'n last van. Vooral mijn linkerborst doet zo'n pijn! Inderdaad net of er flinke blauwe plekken zitten ofzo.
    Als ik een bh aan heb dan gaat het wel, maar als ik ga slapen en de bh moet uit :(: auauauau
    Dan kan ik me amper omdraaien!

Haha koude compressen lijkt me ook niets, ben al zo kouwelijk momenteel!

Deel Deze Pagina