Hallo meiden Ik heb me aangemeld voor zwanger&fit en kreeg nu een uitnodiging voor de eerste les. Dat voelt wat snel omdat ik pas begin april ben uitgerekend. Zijn er meer meiden die volgende week of omstreeks nu beginnen met een cursus? Ik hoor van iedereen dat het echt heel leuk is maar weet niet zo goed wat ik kan verwachten. En voor welke cursus hebben jullie gekozen?
Bij mijn vorige zwangerschap ben ik met 20 weken begonnen aan Yoga voor zwangeren (deed al normale yoga). Nu ga ik daar met ongeveer 25 weken aan beginnen, want bij nader inzien vond ik 20 weken wat vroeg. maar het is zo persoonlijk en voor iedereen anders wat je lekker en leuk vindt. ik vind 14 weken niet heel vroeg hoor. zwangerschapszwemmen begin je ook al vroeg mee
@Hooverphonic: bedankt voor je reactie! Die banner mij is lastig te lezen, ik ben 24 weken zwanger dus misschien is het idd niet zo'n raar moment om te beginnen. Heb jij er nog leuke contacten aan over gehouden?
Ik ben ongeveer even lang zwanger als jij, ER14 en ik begin in januari met zw-yoga. Het is ook maar net wanneer die cursussen starten he? Bij mijn cursus was de richtlijn dat je bij de start tussen de 24-29 weken zwanger bent, dus je bent niet extreem vroeg hoor, gewoon mooi op tijd .
Oh hahaha 24 weken is een prima tijd om te beginnen! Heb er hele leuke contacten aan overgehouden. Sommige dames zie je nooit meer en sommige spreek en zie ik nog regelmatig en dat is gezellig. Je zit toch allemaal tegelijk in hetzelfde schuitje. Leuk hoor, veel plezier!
Ik begon geloof ik ook rond de 24 weken met zwangerschapsgym. In eerste instantie vond ik er niet heel veel aan, maar later vond ik het toch wel gezellig. Of ik er echt wat aan heb gehad weet ik over een week of 2