bah vieze Huur !

Discussie in 'De lounge' gestart door FairyLaughs, 28 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

krijg net een brief binnen van de woningstichting. dat de huur dit jaar Weer bijna 10 euro omhoog gaat !!..
    en waarom?? Who knows !!

ik heb toenstraks (voor de zoveelste keer) tegen mijn vriend gezegd.. Nu gaan we wel kijken voor een leuk huis te kopen... en hij is het er eindelijk mee eens... (ofjah.. hij zegt, kijken kan geen kwaad).....

ik hoop dat er binnenkort een mooi huis vrij komt..

pas geleden zag ik echt een mooi huis staan... echt grote woonkamer, keuken, 3 slaapkamers, badkamer, grote zolder.. (soort oud herenhuis achtig) met super grote tuin (echt een wei) voor maar 75.000 euro.. alleen mijn vriend werkte toen nog voor het uitzendbureau... en nu is het huis weg...
    er moest natuurlijk nog wel veel aan gedaan worden.. maar voor 75.000 heb ik dat er wel voor over....
    vind het nog steeds echt kut dat we dat huis niet hebben kunnen kopen...

maarjah ik hoop dat er binnenkort nog wat mooie huizen te koop komen te staan..

2. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    mjah, lang leve de jaarlijkse huurverhoging... hier gaat huur 5 euro omhoog.. maar morgen krijgen we als het goed is de sleutel van ons koophuis.

3. wannie

wannie Niet meer actief

Hoe irritant het ook is, zoveel huursverhoging is het niet dit jaar.
    Maar max 1,2% itt de max 2,5% van vorig jaar

Hier een verhoging van 4 euro maar

4. wannie

wannie Niet meer actief

wat balen trouwens van dat leuke huisje. Klinkt goed voor weinig:D
    Welke streek is het?:p

5. FairyLaughs

zuid limburg.

6. FairyLaughs

ik ga eens ff Funda-en, hahaha

7. wannie

wannie Niet meer actief

Das me net even te ver weg...... denk ik
    Alhoewel met het ideale huisje:p

8. FairyLaughs

t is echt goedkoop hier.. moet je maar eens zoeken op de steden Heerlen of Kerkrade (kerkrade wil ik niet wonen, maar t is wel echt goedkoop)

tja huis is ook niet alles, moet ook een leuke buurt/stad zijn he

9. wannie

wannie Niet meer actief

Doe met je mee:D

10. wannie

wannie Niet meer actief

Ik woon in de betuwe, dat is ook nog relatief goedkoop.
    Ben een echt dorpsmens geworden, hoe minder mensen hoe beter:D
    Woon nu in een dorpje met 600 inwoners(incl buitengebied), 1 keer ademhalen en je bent er al weer uit:D

"opent funda"

11. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.031
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    Hier een huurverhoging van 4,50 ofzo.
    Natuurlijk altijd het maximale...en tja wat de woningstichting er voor doet...vrij weinig.
    Het huis waar wij wonen schijnen wel gerenoveerd te worden, nou dat mag ook wel eens.
    Maar wordt pas over 5-10 jaar gedaan, dus dan zijn wij hier hopelijk al weg.

12. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hier gaat de huur ook 5 euro omhoog.
    Maar wij zijn ook bezig met de financiering voor een koophuis.
    Qua lasten kwam dat incl verzekeringen e.d netto uit op 30 euro boven ons huurbedrag!

13. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

wij ook weer 10 euro omhoog we wonen hier nu 4 jaar we begonnen op 480 en we zitten nu op 540..

14. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    MrsNuke: Volgens mij is jouw huur dan teveel omhoog gegaan... Of zijn er recent verbeteringen aan de woning verricht?

15. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    dat dachten wij 2 jaar geleden ook. altijd die verdomde huursverhogingen steeds. nu gaan we een huis kopen. nou meid, ik zou terug kruipen als ik kon. en nooooooooooooooooooooit meer een huis kopen. bezint eer ge begint!

16. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Hier is ie ook omhoog gegaan,maar niet veel.
    Gelukkig doet onze woningbouw wel veel aan de huizen, je moet er wel om vragen maar er word nooit moeilijk om gedaan!

17. EnBee

EnBee Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.147
    9
    38
    Hier ook een huursverhoging van €20,00... 2%... Zo zonde! We wonen hier sinds midden maart, dus nog geen 2 maanden en dan al €20,00 erbij. We hebben geprobeert om geen huursverhoging te krijgen het eerste jaar, maar helaas gingen ze daar niet mee akkoord.

18. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    hier ook 5euro omhoog. Met een folder erbij waarop t allemaal gebaseerd is. Tis een soort puntensysteem, als de huizen daaraan voldoen mogen ze de huren dus omhoog schroeven.
    Helaas voldoet onze seniorenwoning aan die punten dus hoppa! Echt belachelijk, ze houden de prijs aan van seniorenwoningen terwijl er al jaren geen senioren meer te bekennen zijn hier

19. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

sorry heb op het verkeerde papier gekeken het is om precies te zijn 6,37,- zo.n 1,2 %

vind het overigens belachelijk want ik ben al 2 jaar bezig om de badkamer naar een andere plek te krijgen zodat we meer kunnen ventileren... maar er wordt niets aan gedaan.
    ook heb ik gekeken tot hoever ze het kunnen verhogen nou moet zeggen dat ik daar ook niet blij van werdt: 694,05
    wat een geld het huis is al 37 jaar oud hoevaak zullen ze het bedrag al niet hebben terug verdient..
    en een nieuwe badkamer kan er dan niet af..

20. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Ik heb nooit problemen gehad met de huursverhogingen. Dat hoort er nou eenmaal bij in 'n huurhuis.

Als ik kon kiezen, verkocht ik mijn huis gisteren nog en trok ik weer in 'n huurhuis. Ik vind het persoonlijk niets, een koophuis te hebben...

Deel Deze Pagina