Het grote-biecht-topic

Discussie in 'De lounge' gestart door Moedertjevj, 22 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    Jaja dames, je leest het goed, als je hebt gezondigd, biecht het dan nu maar op! :D

-Ik lieg soms tegen zogenaamde vrienden om aan te tonen dat ik ook wel een iemand ben die veel kan (zo stoppen ze met mij af te breken)

-Vandaag ben ik in een luie bui en zou dringend stof moeten afdoen en ik doe het gewoon niet :)

En jullie?

2. jonibra

jonibra Niet meer actief

hihi denk dat er meer dan genoeg is maar t eerste wat nu in me opkomt is:

Ik zeg op msn weleens dat ik heel moe ben en naar mn bed ga als ik met een hele goeie vriend zit te chatten.
    T is echt n schat van n jongen maar kan t niet echt hebben als je geen zin hebt om lang op msn te zitten en soms gaat t echt helemaal nergens over.
    Zodra mn msn online of afwezig staat (vergeet m weleens offline te zetten als ik met mn vriend heb zitten kletsen als ie op zn werk is en naar huis komt) begint ie te kleppen als ie thuis is.
    Laat soms ook mn vriend weleens typen dat ik in bad zit, met mn dochtertje bezig ben of al lekker lig te slapen :)
    Af en toe lekker samen op de bank voor de tv hangen is ook weleens lekker hihi.

Liefs mij

3. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    Ja, dat doe ik ook weleens, ik zet me ook dikwijls offline als er mensen in mijn lijst online staan, waar ik niet tegen wil praten! :)

4. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Nou ik biecht nu op dat het hier in huis een zwijnenstal is en dat ik het eigenlijk echt moet opruimen maar heb zooooo geen zin en ga het dan ook echt niet doen .. sorry 1 dag rust :D

En ik biecht nog 1 ding op wat echt al jaaaaaren geleden is maar toch moet ik het ff kwijt ...

Toen we op de middelbare school zaten hebben we op 1 april alle sloten van de school dicht gesoldeerd :)
    Ik was zo'n lief meisje ( dachten ze gna gna gna ) en verdachten mij dus niet maar ik biecht op dat ik ook een van die mensen was ..

Sorry :):D

5. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    heb net een hele zak Mars planets op zitten vreten..kon mezelf niet meer beheersen..:)..dingen zijn gewoon verrukkelijk!

6. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)

Herken het hahaha.
    savonds sta ik meestal op offline, sommige weten dat en de rest niet dus het is lekker rustig ;)

7. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    weet eigenlijk niet waar ik moet beginnen hahahaha
    oke nr 1 waar ik me best schuldig om gevoeld heb :D heb n vroeger ex vriendje heel lang aan het lijntje gehouden totdat ik wat beters tegenkwam terwijl ik wist dat die jongen echt tot over zn oren verliefd op me was.. gewoon omdat ik me verveelde en de sex goed was....
    2ik laat jayla weleens heel hard schrikken omdat ik het leuk vind...

moet nu weg maar ik kom er nog op terug want ik heb nog veel meer dingen op te biechten :D:D

8. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    Ik heb een 'ex' van me aan het lijntje gehouden dat als hij contact met me hield het wel weer goed zou komen tussen ons, hij had me eerst knoerhard gedumpt waar mn hele familie bij was..
    Na de tijd aan het lijntje houden heb ik hem knoerhard gedumpt.
    Wilde hem gewoon terug pakken.

9. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

ik ben weleens in de keuken gaan staan als ik mijn schoonmoeder zag aankomen en ik daar geen zin in had, dan deed ik net alsof ik niet thuis was :D

10. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    ohhhh boefje..hihi dit heb ik altijd met de telefoon, als ik haar naam zie staan, dan neem ik dus (soms) niet eens op..:)

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    dat doe ik nu met mn buurvrouw.. Rolluik naar beneden, gordijn bij de voordeur dicht:)

Vroeger op de middelbare school hebben we plastic folie over een toiletbril gespannen.. Vonden we leuk.. dat heb ik aan mn zusje verteld per ongeluk vorig weekend en nu heeft ze dat van de week ook gedaan op school. iemand anders kreeg de schuld:D hoezo opstoken;)

Ik heb mijn ex naar huis gestuurd toen ik na 2 maanden stage in Italië thuis kwam onder het mom dat ik moe was.. lekker de hele avond met vrienden en familie aan de bbq gezeten.. Heb het toch maar uitgemaakt:D

12. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

hahahaha, breng me nou niet op ideeen :D:)

13. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ow ja ik neem iedereen altijd in de maling, stuur mensen een sms met als afzender iemand anders en dan die andere persoon ook dus dan lijkt het net alsof ze het smsje van elkaar krijgen ..

Of ik ga als ik uitslaap dag heb en vroeg wakker ben achter de slaapkamer duur staan en wachten tot mijn ventje naar boven komt om me wakker te maken en als hij dan voor me staat zeg ik alleen BOEH ... hahahah na drie jaar trap hij er nog steeds in :p

Of als mijn zus belt dan doe ik net of dr telefoon kapot is en zeg ik '' Hallo, wie is dit ? .. Hallooooooo ... jezus wat een k*t telefoon ''
    en dat dan een stuk of drie keer doen, en dan bij de 4e keer gewoon opnemen met GOTCHA :D ...

Dus ja ik biecht eigenlijk op dat ik een krengetje ben :)

14. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    Hahaha dat heb ik wel eens als ik gewoon lekker tv lig te kijken op de bank beneden en ik hoor de deurbel, negeer hem ook wel eens:D vaak zijn het buurtkindjes of we nog naar de supermarkt zijn geweest voor de verzamelacties die ze dan weer hebben.
    bij ons kunnen ze alleen via de keukenramen naar binnen kijken, achterkant zitten we aan het water ;)
    Ideaal hahahaha.

15. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Ik heb ook wel eens een jongen aan het lijntje gehouden omdat ie mij belazerd had met een andere meid.. Dit dus ook lekker terug gedaan...

en ik biecht op dat mijn moeder denkt alles van mij te weten... Dit is dus niet zo..!!

En ik biecht op mijn eigen broertje maar een "raar: idioot vervelend mannetje te vinden ( En dan niet zoals het bij veel mensen gaat ) Maar echt ik spreek en zie hem dus ook weinig.

Ik het heeeerrrrrrlijk vind om mijn mannetje te pesten met van alles en nog wat!

16. namya

namya Niet meer actief

ik biecht op dat ik meer geld uitgeef dan mijn man denkt OOPS

17. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    ik zit vandaag eigenlijk al de hele dag te lantefanten op mijn werk terwijl ik meer dan genoeg te doen heb

18. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Same here;)

19. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610