Sparta Moederfiets & Buggy

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door pinguin72, 23 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Onlangs heb ik een Sparta Amazone Trendy gekocht waar ik echt superblij mee ben.
    Vandaag ook een buggydrager gekocht, maar nu de buggy nog.
    Draagt deze drager alle buggy's? Wat zijn goede buggy's? En welke zijn absoluut af te raden?

Ik hoor graag jullie ervaringen!

2. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Nee niet elke buggy kan op de fiets. McLaren schijnt het beste merk te zijn, maar daar kan ook elke buggy niet van op de fiets. Zou je gewoon even moeten vragen bij de winkel.

3. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    het ligt ook aan het gewicht wat de drager kan hebben.; van baby mee heb je er 2 een tot 5 kilo en een van 7 kilo. wij hebben die zwaardere nodig voor onze buggy.

4. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

De buggy mee past niet op de Sparta Amazone trendy, ik neem aan dat je een speciale hebt? Weet dan alleen niet welke buggy hiervoor geschikt is.

Weet iemand of de buggy mee geschikt is voor een koelstra buggy?

5. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik heb de speciale buggydrager van sparta zelf die geschiklt is voor de Amazone trendy.
    Vraag me af of de koelstra of prenatal eigen merk hier goed aan te bevestigen zijn.

6. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ik heb een Koelstra Limbo buggy en een buggy-mee drager op de fiets. Dit gaat goed, mits je je fiets in een goed stallingsstandaard zet als je alleen bent, je kindje en je buggy bij je hebt.....want of je fiets valt om of je kindje kruipt weg.... Ik kom in ieder geval in de knoei als ik hem zo op het trottoir heb staan en ik moet Rick in het stoeltje zetten en dan ook nog de buggy achterop binden :confused: 8) :oops:

7. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Volgens Prenatal zou de Koelstra prima mee kunnen op de fiets, qua gewicht zal dat misschien zo zijn maar qua lengte niet. Zelf ben ik 1,64 m en mijn fiets is dan ook niet zo hoog, wanneer ik de koelstra op de fiets zou doen kiept ie om en staat de buggy zowat op de grond :(

Deel Deze Pagina