Vanacht kreeg ik ineens jeuk op me bil. Ik kijken in de spiegel en jawel, daar was de wel bekende vlek om de tekenbeet heen. Ik in de stress ma toch gaan slapen. Zeg ik vanmorgen tegen me man ik moet echt na de dokter want de rand zit.er omheen. Hij kijken ja heel licht zie ik hem. Ik dacht ziet ze vliegen hij is er overduidelijk. Maar ik kijk net in de spiegel en hij is er niet meer. Moet ik nu wel de ha gaan bellen die gaat me nooit geloven! Maar ik knijp hem wel! Help waar doe ik goed aan?
Oooh... Zou ff bellen.. Maar als je zo'n slechte relatie met je huisarts hebt, is het dan niet mogelijk om een andere te nemen?
Nee maar mijn ha maakt enorm veel fouten die echt bijna levens kost. Plus hij dacht dat dit geen teek was en toen ik hem liet zien verondschuldigde hij zich wel maar deed net of ik gek was en wou er verder niet veel van weten. Maar kan zo kring weer verdwijnnen dan?
Zeker weten bellen hoor ook al is het nog zo´n ***** arts. Zou wel op onze kunnen lijken die is precies zo als die van jou. Ik ga daarom ook alleen nog maar naar de arts in opleiding die luistert tenminste Als je geen andere optie hebt aan huisarts zou ik met de zorgverzekeraar er eens over praten. Heb ik ook gedaan nadat ik het spuugzat was en die hebben toen bemiddelt omdat ik niet verder kwam. Succes ben benieuwt wat ze zeggen
Als het de echte tekenbeetring is dan verdwijnt die echt niet zomaar. Ik denk dus gewoon dat je er teveel aan gekrabt hebt. De huisarts zal je dus idd niet serieus nemen als je daar komt en de vlek weg is en ik kan hem hiering ook geen ongelijk geven dan. Je moet je er echt niet te druk om maken, als je niet elke dag controleert maar wekelijks is dat ook voldoende. Het is echt niet zo dat wanneer je die ring krijgt meteen doodziek bent ofzo. Lyme gaat langzaam door je lichaam. Mocht je al klachten krijgen dan zijn deze in het eerste stadium heel goed te behandelen door antibiotica te nemen. Iedereen doet hier net alsof je meteen doodziek bent, maar dat is echt niet het geval hoor. Gewoon even goed de plek in de gaten houden en mocht het je echt niet lekker zitten even je bloed laten onderzoeken. Dit kan via de huisarts, maar dat onderzoek is niet erg betrouwbaar of als je op internet zoekt naar betrouwbare test lyme die zou je kunnen doen, maar daarvoor draai je zelf voor de kosten op.
Kan je er niet ook een foto van maken, heb je het in iedergeval als "bewijs". Ik hoop dat de ha je serieus neemt en juist handelt. Sterkte.
Ondanks wat andere zeggen over dat je huisarts je inderdaad niet serieus zal nemen waarvoor ga je anders naar een huisarts Gaan en eisen dat hij er goed naar kijkt en bij twijfel een second opionon vragen. Ken iemand waarbij ze het te laat hebben ondekt, nou dat wens je niemand toe! succes!
Ik zal ook gewoon gaan. Ben ook een x met een tekenbeet geweest, want mijn klieren in mijn liezen werder wat dikker. Heb geen ab kuur gehad, maar er staat nu wel in mijn dossier dat ik een tekenbeet heb gehad. Dus mocht ik met bepaalde klachten komen, dan weten ze dat tenminste. Dus gewoon gaan en misschien op zoek naar een andere huisarts? Succes en gewoon voor je zelf opkomen hoor. Nee je bent niet direct doodziek, maar het is wel iets wat je in de gaten moet houden.