hallo meiden, mijn zoontje heeft nu luiers maat 3, maar vanaf welke leeftijd gingen jullie kindjes in luier maat 4?
Je moet gewoon naar het gewicht kijken en niet naar de leeftijd. ééen kind weegt 8 kilo met 4 maanden, een ander pas met 1 jaar.
Met Adi eens Ik kocht af en toe ook gewoon eens een maat groter en keek hoe die zaten. Als het lekkerder zit voor je kleintje is het duidelijk
ja dat is waar, mijn zoontje heeft van die lekkere spekbeentjes en billetjes haha! hij woog de afgelopen keer op het cb 7480 gram.
met 5 maanden volgens mij. vooral omdat hij heel snel uit 2 was en dat ik bang was dat het weer teveel luier maat 3 had. maar 4 zit goed nu, dus kan er weer effe mee door. ligt heel erg aan de bouw van je kindje
Hier met 3 maanden. Maar ja heb 2 flinke spekbaby's gehad hihi lol. woog toen al dik 9 kilo en dat op borstvoeding hihi. Met 6 maanden wogen ze beidden al 12 kilo,dus zaten ze in de 5+ 6.
Tja mijn kids groeiden ook veelste snel op de bv,dat ze wel door alle luiermaten en kledingmaten heen schoten,is geen pretje hoor. Met 5 maanden woog mijn jongste ook al 11 kilo en daar zat de 5+ maar net aan en de 6 zat prima. Hier op de foto is hij bijna 5 maandjes oud,toen was hij 75 cm en 11 kilo. Had toen kledingmaat 80 aan,maar wat vloog toen al het geld uit mijn portomenee hihi,kindjes die wat minder groeien hebben juist daarmee geluk,die zijn iets minder duur
Nou Eva weegt zo'n 14 kilo maar zit net als Lisa (ruim 9 kilo) in maat 4 . Maar jouw kindjes waren waarschijnlijk wat minder dun dan Eva (nu 92 cm). Lisa heeft 's nachts een grotere luier aan vanwege de poepluiers 's ochtends. Maar de grotere luiers gebruiken we dus niet bij Eva
Ja Mika is helaas nog te zwaar,is net 3 jaar en weegt 26 kilo maar is ook al 1m14. Voor hem heb ik drynites van 4 tot 7 jaar die broekjes omdat hij niet meer in luier maat 6 past Het kost handen vol geld,maar met peuterdiaree moet ik hem het wel aantrekken,hij voelt dat niet aankomen en hup broek vol.
Mijn dochter ging rond een jaar naar maat 4, ze is ook nooit verder gekomen dan maat 4! Ze was zindelijk met 2j2mnd. Maat luiers is zo afhankelijk van de bouw van je kindje. Gewicht minder, want maat 4 is tot 18kg. @Bianca: krij g je hem niet van de diarree af? Want die drynites zijn wel erg duur als gewone luier!
Het hangt inderdaad af van gewicht en hoeveelheid urine. pampers 4 werd mijn dochter nu te straks en ze had steeds om zes uur de broek nat. Nu heeft ze vijf aan en zijn haar broeken ook weer droog . Volgens mij heeft mijn dochter wel anderhalf jaar in 4 gezeten. Ze was vrij vroeg met 4, ging even in 5, viel weer af door ziektes in de winter en zat toen weer in 4. En nu weer in 5
maat 1 en 2 was ie zo uit maat 3 zit ie al een tijdje maar merk nu wel dat ze wat straker gaan zitten dus ik maak het pak nog op en dan haal ik maat 4.