Net blindendarmontsteking gehad en nu cryo tp?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Kaaat, 1 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Hoi dames,

Een vraagje ik ben met kerst geopereerd aan mijn blindendarm. K heb 3 kleine sneetjes in mijn buik hiervan deze genezen erg mooi. Af en toe nog wel last van de plek in me buik waar mijn blindendarm voorheen zat, hier hebben ze natuurlijk ook gehecht vandaar de pijn of meer gevoeligheid. Ook ben ik onder narcose geweest ongeveer een halfuurtje.
    Nu hadden wij met t ziekenhuis afgesproken om er in januari weer voor te gaan. Nu is mijn vraag is het verstandig om een maandje te wachten of maakt het niets uit. Ik weet dat het spul van een narcose nog minimaal 6 weken in je lijf zit, maar kan dit ook effect hebben op het innestelen? Ik wil heel graag weer beginnen, maar wil de cryo wel een eerlijke kans geven natuurlijk.. Wat denken jullie?

2. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou t overleggen met je gynaecoloog...Stel.je gaat ervoor en t lukt niet zal je je blijven.afvragen of t daardoor is gekomen. Wellicht moe je zelf.ook.nog wel herstellen? Ik was bij 1ste crio precies ziek.geworden in.die week... in t zh zeiden ze dat t geen.invloed hoeft te hebben maar toch vraag je je dat af. Het is niet leuk.om weer een.maand te wachten... maar misschien wel de beste optie zodat je er zeker fris in.gaat voor t beste resultaat! Succes!

3. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ik zou dit zeker met je gyn overleggen! Een maandje overslaan is heel vervelend, maar ik zou het misschien liever doen als ik weer helemaal hersteld was en de narcose uit mijn lijf!

Ik heb zelf net 3 maanden overgeslagen door een verbouwing en door de kerststop van onze kliniek, dus ik weet hoe frustrerend het kan zijn.

4. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Dames dankjulliewel.. Heb over mijn eerste ICSI, 3 tpen ook 10 maanden gedaan omdat er steeds wat tussen kwam.. Dus ja wachten is niet leuk maar soms wel t beste.. Ik ga zo even het ziekenhuis bellen en horen wat hun zeggen.. Denk dat het dan toch februari wordt..

Deel Deze Pagina