Ja het was gister even alles bij elkaar, het komt niet alleen door hem maar inderdaad wat jij ook schrijft chickie, drukke baan waarvan de toekomst onzeker, de pijn en teleurstelling. En als je daar dan niet zo goed over kan kletsen dan wordt t lastig. Ben zelf geen open boek en hij kan er niet goed mee omgaan als ik er wel over praat. Handige combi haha. Maar hij begrijpt me wel...dat vind ik wel het belangrijkst. Nu weer lekker aan het werk me even niet bezighouden met de nare dingen, maar de normale dagelijkse dingen.
Ik heb heel vaak gezegd dat ik dit niet meer wil, maar stoppen zou ik helemaal niet aankunnen. Een maand rust ook niet, vond ik weer "zonde" van de tijd. Wel een keer een verplichte rustmaand gehad, ivm overstimulatie bij IUI en achteraf was dit toch wel fijn, niet constant, voel ik was, zou het eindelijk zo zijn enz. enz. Inmiddels weten we net dat de 2e ICSI poging gelukt is, wij zijn blij toen we 1 maal voor IVF/CSI op konden, meer het gevoel dat dit wel zou lukken. Mochten jullie klaar zijn voor IVF kunnen jullie altijd om een verwijzing vragen, er gaat een tijdje overheen en ondertussen kan je of IUI blijven doen of een moment rust houden. Het blijft een moeilijke tijd, hopelijk kan je er met iemand overpraten. Heel veel succes!!
Happy, wat heerlijk dat het bij jullie gelukt is! Gefeliciteerd! Ook zulke mooie berichten geven mij altijd weer goede moed! Weltrusten meiden!
Happy, wat een mooi bericht, gefeliciteerd zeg! Daar krijgen we weer hoop van. Ik heb al vaker aangegeven dat ik iui met hormonen wilde en eerder ivf. Maar helaas, ik heb er meerdere malen een gesprek over gehad...voel me daardoor ook heel erg onbegrepen en ga dit in het volgende gesprek ook aangeven.
Morgaine,ik zou een ander zkh kiezen! de meeste ziekenhuizen doen 6x IUI en dan IVF. Daar valt nog mee te leven maar die IUI's zijn met hormonen,ik mocht dat zelf kiezen overigens of ik dat wilde. (ja,wel gedaan) Tot hoever willen ze in godsnaam doorgaan met IUI?
Meiden, zo herkenbaar! Wij zn ook al f bezig met iui-d Man heeft azpoospermie,geen zaadjes. Het traject is zwaar en ik heb t gevoel alsof ik er met niemand over kan praten. Al mn vriendinnen zn nu zwanger. Voel me ook echt somber soms door clomid.pregnyl en die utro bollen Dikke knuff
Hier ga ik ook constant door en door... Mijn wens is zo groot. Ondanks alle teleurstellingen blijf ik na 6,5 jaar nog steeds positief dat het ons ook ooit gaat lukken!! Toen december aanbrak ben ik wel erg verdrietig geweest maar ik moet door. Onze wens is te groot. Houd moed meis!! Dikke knuffel.
Klaproos, ik zou wel over willen stappen en heb daar wel over nagedacht. Helaas is dat ivm vriend zn werk niet mogelijk, we wonen nu dichtbij het ziekenhuis. We hebben nu nog iui zonder hormonen, in januari mag ik met hormonen beginnen. Ik heb er wel een beetje hoop bij gekregen omdat iui met hormonen bij endo wel gunstig kan zijn. Heb jij alle 6 x met hormonen gedaan dan? Annaatje, join the club. Beginnen ze bij jou weer opnieuw met iui omdat je een keer zwanger ervan bent geweest? Je hebt ook al een hele weg afgelegd..valt niet mee...
He Morgaine ik heb nu 5 IUI's gehad,eigenlijk 6 maar eentje is afgebroken omdat ik 5 eitjes had. Bij 1 IUI heb ik eigen cyclus gedaan omdat ik een cyste had dus in totaal 4 IUI's met hormonen. Helaas bij ons geen resultaat
Morgaine, klopt.na mn miskraam beginnen ze opnieuw te tellen. Wij lopen in gent en zn erg tevreden! Alleen balen is dat onze zorgverzekeraar Maar 9 iui vergoed. Betalen nu zelf 300 per keer en donorstrootjes kost.1000 voor 6 pogingen. Maar al moet ik duizenden euros betalen het is t me allemaal.waard! Zn al zo blij dat we iemands zaadjes mogen gebruiken Ik begrijp nu zelf ook hoe moeilijk t is voor vrouwen die zelf geen eitjes aanmaken of hebben en zou zelf wel eitjes willen afstaan,als je elkaar kan helpen met t mooiste wonder in je leven. Ik gebruik sinds paar maanden,clomid pregnyl utrobolle Van clomid geen last, pregnyl spuit doet geen pijn,tip goed je vetrol vastpakken haha,alleen die.utro bollen vind ik rommel, loop 2 weken met onderbroek aan omdat die witte rommel dr soms uitloopt. Maar gyn zegt ook, iui is echt timing en geluk hebben Succes allemaal en als jullie vragen hebben over iui met hormonen stel ze gerust
Ik wilde jullie alleen even een knuffel geven en een hart onder de riem steken. Wij hebben ook een slopend traject achter de rug. Uiteindelijk te horen gekregen dat inmiddels mijn eicellen zeer sterk verouderd waren. Toen de keuze gemaakt om voor eiceldonatie te gaan. Nog meer geld zonder kans op succes erin gestoken. En het wonder openbaarde zich: "opeens" was ik na de 1e ecd poging zwanger!! In de loop der jaren vaak te horen gekregen of het niet genoeg was geweest, maar de wens was té sterk om te negeren. En de aanhouder wint! Meiden, hoe moeilijk en zwaar het ook is, houd altijd de hoop, wonderen bestaan!! Heel veel suc6, dat 2013 jullie wens in vervulling mag laten gaan. Xxx
Ja het is allemaal wat, ik zit zelf nu ook in een wat mindere periode. Gaat het ooit lukken bij ons denk ik dan. Die onzekerheid is echt killing. Gelukkig heb ik genoeg mensen met wie ik er over kan praten. Een vriendin van mij zat in hetzelfde schuitje, maar die heeft net na haar eerste ivf poging positief getest, Ben super blij voor haar, maar natuurlijk ook last van gezonde jaloezie. Want ze heeft ook nog eens 9 in de vriezer liggen. Ik merk als ik terug kijk op 2012 dat ik wel heel emotioneel kan worden. Het is niet niks allemaal. Dus ik wil er dan ook maar niet te veel aan denken. Ook al is het natuurlijk goed om er soms eens even bij stil te staan. Maar ik kijk liever naar de toekomst en stiekum dromen over onze kleine hummel die hoop ik ooit gaat komen
Zara, ik ben je verhaal eerder tegen gekomen in topics. Zo wat een strijd, maar het geeft inderdaad hoop aan anderen om de moed niet op te geven. Fijn dat je reageert en meeleeft. Dat doet mij echt veel, dank je. Geniet ervan het is je zo gegund. Linbabylin, laat 2012 gauw achter je en hopen op een heel goed 2013. Er komen weer nieuwe kansen. Dat het ons jaar maar mag worden, voor alle meiden in de mmm.
Morgaine, hoe voel je je nu? Als je het leuk vindt om ook met meiden te kletsen die endometriose hebben kun je ook eens aanhaken op dit forum: Endometriose en in de Medische Malle Molen. Dit staat inmiddels bij de MMM-clubs, zitten ook erg veel hele lieve meiden in. Wat een lieve berichtjes trouwens hierboven van andere meiden zeg! Het sterkt toch als je er met anderen over kan 'praten' hoe moeilijk het soms ook is!