Nou er zijn een hoop dingen die niet smakelijk zijn en waar je de haren van overeind gaan staan als je ziet wat je kind allemaal in zijn of haar mondje wil steken.. Denk altijd maar: het immuunsysteem bouwt goed op zo wel een beetje vies van de mama.. Zou niet in me opkomen om te doen (hooguit zelf de tong uitsteken hihi ) Hier wel schoonmoeder die er een handje aan heeft om met rookvingers aan mijn baby te zitten. Wil het liefste de kinderen in bad doen als ze daar zijn geweest en laatst zei ze opeens tegen ml: oh ja, bleek dat ik een schimmel in mijn mond had! Gek he bla bla bla.. En maar zeuren dat ze de kleine niet op zijn mond mag kussen Maar goed dat ik dat soort dingen allemaal tegenhou 😉 wat moet je sowieso aan een mond van een baby? Zelfs ik kus mijn mannetje niet op zijn mond.. (sorry was even frusti haha!)
Toen ik alleen de topictitel las dacht ik eerlijk gezegd wel aan iets dramatischer... hoewel ik het ook geen fijne actie zou vinden hoor. Tja vervelend, misschien kan je gewoon aangeven dat je zoiets in vervolg niet meer op prijs stelt.
Nou ik zal wel een uitzondering zijn maar dit vind ik echt regelrecht goor en ranzig. Hou lekker je handen bij 1 je hoeft mijn kind niet aan te raken en 2 al HELENAAL niet in zijn mond. Gatver ik had haar zker aangesproken
Nou, mijn dochtertje was tot 9 maanden op wat verkoudheidjes na nooit ziek. Tot we een keer in het centrum liepen en een vrouw het ook nodig vond om haar hoofdje in haar handen te nemen en te aaien en zelfs een kus te geven Ik flipte zowat! Ik ken haar helemaal niet! En ze had gewoon vieze handen!!! Alsof ze in de aarde had gewroet. Ook had ze vieze lange nagels!!! Mijn hemel. Ik werd echt zo boos (eerste en laatste keer, ik ben echt nooit boos). En heb gezegd dat ik dat niet prettig vind! En de volgende dag had mn dochtertje verhoging. Niet lekker. En sinds die dag erna heeft ze vrijwel continue oorontsteking gehad!!! Ik geef echt die vieze vrouw de schuld! We hebben er drie maanden mee gelopen. Tot ik het gesprek had met KNO arts over het plaatsen van de buisjes. Hij wilde echter nog een keer een bepaalde anti biotica proberen (de vierde) en daar is ze zoooo ziek van geweest, maar daarna nooit meer oorontsteking gehad. Gelukkig. En verder is ze ook nooit meer ziek geweest (op verkoudheid en wat kinderziektes na). Maar ik geloof daar niet in! Dat ze zo'n hoge weerstand hebben, dat ze er niks aan over houden.
Je snapt zelf batuurlijk hopelijk ook wel dat de incubatie tijd van dat soort dingen langer als een dag is....
Wat een vies mens. Lekker ook net na het roken. Andersom begrijp ik het ook niet. Lekker, andermans speeksel aan je vingers. Vreemd hoor...
Ik denk trouwens dat het aanraken van een winkelkarretje o.i.d en dan de vingers in de mond stoppen veel meer bacteriën zal opleveren.
Zo dan!? Nou die had een stevige gehad aan mij. Gadver. En sowieso, wat zit je met je handen aan m'n spruit. Nee had geen leuk feestje geweest.
Dit....! En over bacteriën...: was laatst een docu op de ncr over allergieën e.d. Het lijkt erop dat dat hier in de westerse wereld, omdat we veel te schoon zijn. Dus........ Lekker likken aan andermans handen..!