even een tip waar je mss iets aan heb,zit je ook op facebook want ik ben er achter dat volgens mij elke provincie op fb een weggeefhoek heef als je daar lid van word kan je gratis aan spulletjes komen die andere weg doen en er word ook regelmatig kleding en schoenen en ook voor kinderen aangeboden succes
Gisteren avond bericht gehad. Er is een doorstart. Maandag horen de werknemers die mogen blijven bericht en krijgen dan na het tekenen nieuw contract hun geld. Die kunnen dus volgende week nog hun geld hebben. Omdat ik langdurig ziek ben en herstel er voorlopig nog niet inzit en arbeidsdeskundige advies heeft gegeven niet langer dit zwaar werk te doen zullen mijn kansen wel nihil zijn. Heb daarvoor altijd gewerkt en nooit ziek gewest maar nu dus 2x achter elkaar hernia met veel pijn, uitstraling en uitval. Hoop maandag ook bericht te krijgen als ik niet er bij zit. Heb dan wel zekerheid.
Gelukkig komt er een doorstart. Hopelijk komt en voor jou maandag ook goed nieuws ! Ik blijf duimen...