goed gejat is altijd nog beter als slecht verzonnen

Discussie in 'De lounge' gestart door Antares, 19 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Lees net het topic voor een verjaardags kaartje sturen aan een meisje dat 4 word...

Vorig jaar was er zo een topic ook voor kerstkaarten!

Ik weet de sint moet nog komen..........maar je kunt maar niet vroeg genoeg beginnen met goed jatwerk he :p

Ik zou graag dit jaar heeeeeeel veeel kaartjes willen krijgen :) Misschien ook voor de 1e verjaardag van ons ventje die is de 21e jarig...en mijn man de 24e...

Vorig jaar kregen we welgeteld....6 kerstkaarten...en 8 geboorte kaartjes...................super veel he :( En van die 8 geboorte waren er dus 4 die ook meteen erop schreven.....fijne feestdagen! :x

Mijn man zijn verjaardag kwam er zelfs niemand! Ja mijn moeder,vader en zijn moeder...........omdat ik in het ziekenhuis lag enz. Maar we hebben gewoon iedereen laten weten dat ze welkom waren! Zat hij dan met zijn 2 taartjes en gemaakte hapjes....helemaal zelf gedaan!!

Zo zielig....en kraamvisite heb ik bijna ook niet gehad.......jammer he, een 2de word blijkbaar toch echt minder speciaal.

Nu ben ik dus al bang voor zijn 1e verjaardag....want er zeggen nu al mensen af!! Zouden jullie mij blij willen maken met een kerst/verjaardag kaartje..zodat de muur hier vol hangt......hahahaha...Leuk voor bij zijn geboorte spullen te doen, een boek vol met kaarten voor je 1e verjaardag.....

En ons meisje zou dat ook super vinden, want zei mag ze ophangen en open maken!

oke lang verhaal....willen we adressen wisselen om verjaardags kaarten of kerst kaarten te versturen???

Ik hoor het wel! ;)

2. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

pb je adres maar;) Doe dit jaar weinig aan kerstkaarten ivm geboortekaarjes, maar maak graag uitzonderingen ook voor de eerste verjaardag..

3. mama4life

mama4life Bekend lid

20 dec 2011
    910
    0
    0
    Weinig momenteel
    Zuid-Holland
    Pb me je adres maar....

We sturen n kerstkaart, n 1e verjaardagskaartje en n kaartje voor je man als troost voor vorig jaar... ;)

In ruil voor... n 1e verjaardagskaartje op de 24e en n kerstkaartje?? :D

Knufs

4. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    jaaaa!!

Ruilen doen we gewoon!

:D

Pb komt eraan.

5. mama4life

mama4life Bekend lid

20 dec 2011
    910
    0
    0
    Weinig momenteel
    Zuid-Holland
    Helemaal geweldig!!! Whahah... Hier n kleine familie... Dus (helaas voor de kleine man) n rustige verjaardag....Ja hij weet niet beter, maar gun hem ontzettend veel visite en gezelligheid...:)

En kaartjes dus.... Whahahaha! :D

6. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Pb mij maar:d in ruil voor verjaardagskaartje voor mijn dochter ( pas 21 feb) 2 jaar maar ook hier weinig tot geen kaartjes ontvangen en ze vinden kaartjes zo leuk..

7. mama4life

mama4life Bekend lid

20 dec 2011
    910
    0
    0
    Weinig momenteel
    Zuid-Holland
    Is n "kaartjesketting" (zit t woord ter plekke te verzinnen) n idee? :cool:

n Groepje wat elkaar dan gewoon gezellig met kerst/verjaardag oid n kaartje stuurt? :D

Bij interesse kan k wel n bestandje maken met adressen en data.... U vraagt wij draaien... Of sturen dan... ;)

8. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Pb mij ook je adres maar!

9. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Je mag mij ook pb en hoor!

(anderen die graag een kaartje krijgen trouwens ook ;))

10. saphira17

saphira17 Actief lid

19 nov 2008
    325
    0
    0
    Ik doe graag mee. Dochterlief (4jr) heeft welgeteld 1 oma en 1 opa en een vriendin op haar verjaardag gehad! Hier helaas allemaal die afzeggen. En volgend jaar hou ik haar verjaardag niet meer vanwege teleurstellingen. ( voor de andere 2 ook geen verjaardagen meer) Dus pb me maar als iemand kerst en verjaardagskaarten samen wil sturen!

11. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    pb je adres maar :) En alle anderen die ook kaartjes willen ontvangen pb maar :D

12. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    mijn dochter is 20 december geboren
    ook een klote datum
    met kerst werd er geen rekening gehouden met ons ..
    en kaartje en kraamvisite wat is dat?

13. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    Misschien is postcrossing iets voor je :) google maar ff :)

14. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Stuur je adres maar, ik ga proberen het te onthouden. Ik ben namelijk in die weken uitgerekend, dus ik garandeer niets :). Vind het wel heel sneu, zeker voor je kleine.

Ik ben ook benieuwd hoe het voor ons gaat lopen, dit jaar en komende jaren.

Zeker voor een kind is een verjaardag zo belangrijk, jammer dat daar dan niet aan gedacht wordt.

15. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Stuur me maar een pb met je adres dan zorg ik dat je zoontje ook een kaartje krijgt voor zijn verjaardag van ons. Is hij 21 november jarig?

16. Does81

Does81 Bekend lid

26 mrt 2012
    813
    13
    18
    Coupeuse
    Engeland
    Wil ook best een kaartje sturen. :) Vind het zelf ook altijd zo gezellig wanneer de kaartjes weer binnen komen. :) 21 November zal ik niet op tijd halen als het die is (duurt ongeveer 2 dagen vanaf hier), maar kan er altijd eentje op de bus doen als ie ook wat laat mag zijn. :) Als het 21 december is haal ik het zeker. :)
    Kerstkaartje kan ik ook doen, eentje erbij kan altijd toch. :)
    Hoef niks terug hoor, kan me voorstellen dat niet iedereen postzegels voor Europa continu gebruikt (gaan per 5 toch?). Dus zou niet willen dat je met die dingen komt te zitten. :) Laat maar even weten dan gaat er binnenkort eentje de bus in! :)

17. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    och wat een reacties!! dank jullie wel. Ik ga pb sturen, en maak een stapeltje voor iedereen die er terug mag wil krijgen!!

Trouwens, goed dat het gevraagd word...mijn zoontje is van 21 december...en mijn man ook van december hahaha, was het vergeten erbij te zetten....

Vorig jaar met kerst alleen op de kraamafdeling gelegen...kleine man lag op de couveuse afdeling...heeeeel gezellig zeg......:(

En er kwam niemand! Mijn man, en dochtertje......

maja...mijn moeder was snip verkouden, dus die wou me niet aansteken...en mocht toch niet bij de kleine.....En mijn vader had een nieuwe knie gekregen die kon dus niet lopen...mijn schoonmoeder woont 2 uur rijden van ons vandaan en heeft geen rijbewijs.....

18. Biene

Biene Actief lid

2 jan 2012
    410
    2
    0
    PB me maar datum erbij dan komt het goed.

19. cat86

cat86 Actief lid

16 okt 2008
    395
    0
    0
    thuiszorg
    ik wil ook wel mee doen :)

20. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Zo he...ZP is overstuur.....moet iedere keer 60 seconden wachten voor nieuwe pb....whahahah

Deel Deze Pagina