Bah, wat een rotvirus.

Discussie in 'De lounge' gestart door mamavanukkie, 5 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    We zijn bijna 4 geleden op familievakantie geweest. Zoontje lief is daar aangestoken met een virus door zijn neefje. verkouden, ontstoken ogen. Ben je daar vanaf, 2 dagen later het volgende, snotverkouden al weer bijna een week. Loop zelf ook al 2 weken te snotteren en hoesten en nu begint vriend ook al. Vakantie was al niet zo gezellig, maar om weken later nog de na weeen te hebben, bah!

Moest het even kwijt, maar zijn er nog meer geveld door dit zomervirus?

2. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

ik heb hem ook te pakken, verkouden, keelpijn koorts. echt geen pretje dochterlief begint ook al met verkoudheid en krijgt tegelijk ook kiesjes.. en manlief heeft (nog) niks

3. Bammetjebam

Bammetjebam Niet meer actief

Hier hetzelfde denk ik. Ik dacht eerst dat de verstopte neus van mijn dochtertje te wijten was aan haar eerste doorkomende tandjes, totdat er later ook vieze oogjes bij kwamen en vriend en ik ook ziek werden.

Dochtertje is nu nog de enige met symptonen, ze lijkt er verder geen last van te hebben, alleen tijdens het spoelen van haar neus en schoonmaken van haar ogen.

4. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Hier nog een paar die het zelfde hebben.

Dochter begon er mee daarna ik en nu vaders.

Daarbij hoesten we alle drie behoorlijk en hebben dochter en ik bijde vieze ogen gehad eerst me rechter ook daarna me linker en bij vriend nu.

Alleen zoonlief is tot nu toe verkoudheidsvrij. Houden zo haha.;)

5. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    Blij dat we niet de enige zijn! Duurt het bij jullie ook zo lang? Na de vieze ogen dachten we ervanaf te zijn, maar daarna komt nog een flinke verkoudheid met hoesten. Heb een abbonnementje op de neusspray:D

6. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    hier ook, wij alledrie. Dochterlief ontstoken oogjes en verkouden en wij erge keelpijn en verkouden...bah...

7. frummeltje31

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    heb ook zo'n last van mijn nek en schouders... hoort dat er ook bij???

8. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@frummeltje yep heb ik ook word er gek van

9. frummeltje31

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    irritant he... het zweet breekt me ook bij het minste geringste uit... heel vervelend!!!

10. Foxter

Foxter Niet meer actief

Oh bah, wij hebben het ook gehad inderdaad, die ogen werden bij mijn dochter pas beter toen we het 3e zalfje van de dokter hadden. Wat een smerig virus inderdaad, mijn man en ik hadden 'sochtends ook de ogen dicht zitten..

Deel Deze Pagina