wat is dit voor slijm???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tinkerbelletje, 13 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tinkerbelletje

tinkerbelletje Actief lid

20 okt 2008
    205
    0
    0
    Hallo meiden,

Ik zit nu 3dagen voor me nod en ik heb gisteren en vandaag slijm gehad en het was toch wel doorzichtig beetje gelig slijm waar je echt draden van kon trekken ik heb dit nog nooit gehad ook niet tijdens mijn vruchtbare periode het lijkt me ook niet dat ik nu bv een eisprong heb gehad of nog heb ik zit 3 dagen voor mijn nod normaal gesproken heb ik rond deze tijd witte afscheiding zalfachtig wie heeft dit nog meer? is dit een innesteling nee toch? ik was niet opgewonden of had ook niet net of de dag daarvoor sex gehad wat dit slijm kon verklaren kan iemand me helpen??

gr lin

2. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Misschien een goed teken ;) Je kunt meer en andere afscheiding hebben als je zwanger bent...

Normaal gesproken, zoals jij het omschrijft, is het vruchtbaar slijm. Maar dan zou je eisprong erg laat zijn. Weet je zeker dat je eisprong al is geweest?

Misschien over een paar dagen maar een testje wagen?

3. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Normaal zou het doorzichtig moeten zijn, maar sommige mensen verliezen een klein beetje bloed. Dit kan voor een gele/rozige kleur zorgen. Als het verder niet vies ruikt zal het wel vruchtbaar slijm zijn. Als er een naar geurtje aanzit zou het ook een schimmelinfectie kunnen zijn.

4. tinkerbelletje

20 okt 2008
    205
    0
    0
    volgens de calculator hier zou mijn eisprong 2 augustus geweest zijn nou misschien is ie wel eerder of later geweest maar 3dagen voor nod kan je toch geen eisprong meer hebben of wel?? want dan zou het innestelen toch niet kunnen toch? haha lekker vaag ja ik dacht ook toen ik het slijm zag van he wat raar dit is wat iedereen beschrijft als vruchtbaarslijm ik heb dit slijm nog nooit gehad nou zou het een goed teken kunnen zijn laten we het hopen haha

gr lin

5. tinkerbelletje

20 okt 2008
    205
    0
    0
    het rook totaal niet heb ook helemaal geen jeuk ofzo echt alleen die afscheiding raar he...
    Saskia heb je al getest ik zie dat je vandaag kan testen ik hoop het voor je!
    Belliebel van harte gefeliciteerd met je zwangerschap geniet ervan!
    gr lin

6. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Ik had heel toevallig vanochtend ook zo'n geelige slijm.
    Heel raar, geen vreemde geuren.
    En nee ik was vanochtend ook niet opgewonden, hahahahaha, vond het grappig toen ik het las.

Maar nu serieus ik vond het ook raar vanochtend, ga zo direct weer kijken of het er nog is.

7. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Dat heb ik ook wel eens, een paar dagen tot een week voor ik ongesteld moet worden. En elke keer denk ik dan ook: He?! Dit lijkt op vruchtbaar slijm maar dat kan toch niet?

Weet iemand of dat uberhaupt mogelijk is, vruchtbaar zijn vlak voor je menstruatie? Dat het eitje er maar heel kort is ofzo? :(
    Want als dat zo is, dan klussen wij dus op het verkeerde moment...

8. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Uitgaand van mijn gemiddelde ben ik eigenlijk al wat langer overtijd zelfs, maar mij ei was erg laat dit keer. Maar ik ga niet testen, want helaas heb ik sinds dinsdag bruine afscheiding. Ik heb dat altijd zo'n 3 tot 4 dagen voor mijn ongi. Dus dit weekend zal het weer prijs zijn :(

Deel Deze Pagina