Bah wat kan "familie" je teleurstellen zeg

Discussie in 'De lounge' gestart door Kaatje85, 6 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Jeetje wat erg!

Woont je oma nog op zichzelf, of in een verzorgingstehuis of zo? Anders kun je bij die instelling vragen om jou op te nemen als extra contactpersoon, omdat je moeder en de rest van de familie dus niet doorgeven als er iets aan de hand is. Mocht er weer wat gebeuren (ga er even vanuit dat het nu weer goedkomt met je oma), dan kan die instelling jou rechtstreeks bellen.

2. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Even voor de duidelijkheid ? Heb je wel contact met je oma dan ? Anders had je toch geweten dat ze igg slecht te pas was/is ?

Maar idd erg vervelend dat je ook niet meer kan bouwen op je zusje..

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja ik heb nog wel contact met mijn oma. Woonde tot twee maanden geleden nog op zichzelf ( hier drie kwartier vandaan )en sinds vorige week zit ze in een verzorgingstehuis hier een minuut of 20 vandaan ).

iig een hoop met mijn zusje uitgesproken dus hopelijk wordt ik nu wel op de hoogte gehouden.

4. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Dat scheelt al! Gelukkig! Maar ik zou toch voor de zekerheid ook even contact opnemen met het ziekenhuis voor nu en straks met het verzorgingstehuis.

5. NoLu

NoLu Niet meer actief

hoe is t gegaan vanmiddag ?

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mijn oma was helder,daar was ik wel blij mee want laatste tijd gaat ze geestelijk achteruit.Waarschijnlijk door tia's.
    Ik weet nu iig dat ze hartfalen heeft, en wachten nu nog op uitslagen van de ct scan die gister gemaakt is.

Bij binnenkomst in de hal zag ik mijn vader, gelukkig was mijn moeder er niet bij.ieder een aparte lift genomen,maar uiteindelijk zit je dan toch bij elkaar aan oma's bed. Maar de wonderen zijn blijkbaar de wereld nog niet uit. Hij praatte zowel tegen ons als tegen Elin.Beetje jammer dat hij dit niet doet/durft als mijn moeder er bij is.
    Ben eigenlijk wel blij dat hij er vandaag was en dat Elin iedereen om haar vingertje kreeg daar. Ziet hij tenmiste eens wat hij mist.

7. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Dat is wel mooi, Kaatje!
    Beterschap met je oma en hopelijk komt er nog iets moois uit...

Deel Deze Pagina