bah wat naar (droom zoon)

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door TriCo77, 9 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    mijn jongste zoon van 8 verteld vanmorgen dat ie gedroomt heeft.
    Ik vroeg waarover.
    Hij zei over Magere Hein,die liep langs en zwaaide naar me.

Bah ik ben er zo naar van.

Mijn zoon heeft dagelijks hoofdpijn en buikpijn en we zitten midden in de medische malle molen om uit te zoeken wat ie heeft.
    Ondertussen haal je je toch soms rare dingen in het hoofd.

En nou komt hij met zoiets.....
    Is hier iemand die weet wat dromen betekenen?
    Als ik het op interent opzoek, kom ik bij; einde aan een periode, begin van een nieuwe periode.
    Maar toch, bah bah bah en nog eens bah, ik vind het maar raar en ben er letterlijk misselijk van de hele dag al.

De droom was verder niet eng, gebeurde ook niks. Maar die kerel met die zeis liep langs (hij noemde hem ook echt magere hein) en hij lachte en zwaaide.

Mijn oudste riep gelijk, oh joh dan ben je morgen dood.
    He lekker zeg, ik schrik er al van dat de jongste zulke dingen droomt en verteld, komt de oudste met zoń uitspraak.
    Lekker soms eerlijkheid van kinderen.

2. Hestia12

Hestia12 Actief lid

14 jan 2014
    292
    49
    28
    NULL
    NULL
    Wat ontzettend vervelend voor je zoon dat hij zulke klachten heeft. Hij zal ook vast wel wat meekrijgen van jullie ongerustheid. Dit kan best tot deze droom geleid hebben.

Voor je zoon was de droom niet eng en er gebeurde verder ook niets. Magere Hein lachte, zwaaide zelfs én liep verder ergens anders naar toe. Als je er graag betekenis aan wil geven, zou ik het juist opvatten als een prachtig teken!

Sterkte met deze periode van onzekerheid. Ik hoop dat er snel iets gevonden wordt waardoor de klachten van je zoon opgelost kunnen worden! Einde aan een periode, begin van een nieuwe periode, in de goeie zin des woords!

3. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    als je het zo zegt, klinkt het al een stuk minder "eng".
    maar toch....
    je hoort je kind toch liever zeggen dat ie over een clown heeft gedroom oid.

4. Sceptica

Sceptica Bekend lid

9 aug 2012
    517
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zou gewoon niet teveel zoeken achter een droom, zeker als je zoon er niets negatiefs in ziet, anders zou ik mezelf inderdaad afgevraagd hebben waar hij mee bezig is (in zijn hoofd), dat hij zo'n dingen gaat dromen. Overigens vind ik een clown minstens zo eng, maar dat ligt helemaal aan mij. ;)

Wel erg vervelend van je zoontje trouwens, hopelijk vind je snel wat daar de reden van is.

5. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    dankjewel Sceptica.
    ja voor het zelfde geld heeft ie het gezien in een tekenfilmpje en er vervolgens over gedroomd idd. maar ik hoor liever een droom over wat anders.
    Jij vind clowns eng? ja dat hoor je wel meer. Als ik moet kiezen tussen Hein en een clown dan weet ik het wel hoor haha.

6. Sceptica

Sceptica Bekend lid

9 aug 2012
    517
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik begrijp heel goed dat het niet fijn is om te horen dat je zoon zo'n droom heeft. :)

Haha, ja, ik ben ook een van die mensen die clowns echt eng vindt. Ik denk dat ik nog liever een droom heb over magere hein. ;)

7. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    een droom is eng of naar als je er bang van wordt. zoontje had over Mickey mouse een droom en het was heel grappig en zo toen hij het me vertelde, maar hij vond het zelf wel eng toen hij wakker werd. hij droomde ook van mieren en daar was hij ook bang voor. stomme dromen maar hij werd wel bang wakker.
    de islamitische betekenis van azrail, de engel van dood wanneer hij lacht en zwaait is niet negatief. maar als hij hard gevochten had met hem en verloren, verslagen was zou het iets anders kunnen betekenen.
    wat hij beschrijft; het kan altijd eind van een fase betekenen. hij is acht jaar oud, dus straks is hij een grote jongen. ik denk dat de droom betekent dat zijn kindertijd met gekke fantasie en verwondering(vanaf kleutertijd) gaat eindigen en hij komt in een andere fase van zijn kindertijd die tot aan de puberteit gaat duren. hij groeit dus. niks aan de hand kortom!(als je in interpretaties van dromen gelooft)

Deel Deze Pagina