Jullie kennen ze,die hele grote met die dikke poten...brrrr Ik had net mijn vest uitgedaan,warm van het fietsen..en zat even in mijn hemdje achter de laptop. Ik dacht dat ik een pluk haar op mijn schouder voelde ,zag ik daar zo'n grote spin zitten! ik sprong omhoog,dat beest rooeeetssjte zo mijn blote arm over ,op de grond..en PATS mijn laars met 100+ kg inhoud er bovenop. Ik heb mijn hemd uitgetrokken en heb me toch de kriebels bleeeeeh. En je wilt niet weten hoe mijn laars en vloer eruit zagen. *kriebels kriebels kriebels* Dit was hier dus de eerste dit jaar...op de muur vind ik ze niet zo maar op mijn lijf ..
oh brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. ik krijg er de kriebels van als ik dit zo lees.... hier gelukkig nog geen engerd gezien... maar vorig jaar veel last gehad, dus ze zullen ongetwijfeld gaan komen.... blegh...
o gatver damme! ik lag gister in bed een boekje te lezen loopt er een spin(netje) zo over mijn boek sprong zo op uit bed! het spinnenseizoen is echt begonnen, zie ze overal. en mijn dochtertje vind het ook niets
Het is net alsof ik mn man hoor nu hahaha die is als de dood voor spinnen. Altijd als hij een spin ziet dan springt hij een meter de lucht in.
Whahhaa nou ik heb echt even mijn vest gecheckt op een nestje Nou heb ik vorig jaar een paar van die joekels gevangen bij mijn vriendin thuis..en heb ook eens een vogelspin over mijn arm laten lopen...maar dit was geen suprise waar ik op zat te wachten zeg maar
M'n man heeft door een vogelspin een soort trauma opgelopen.. Zn broer had vroeger vogelspinnen en die gooide er eentje bij mn man in zn bed toen ze kleiner waren, sindsdien moet hij niks meer van spinnen hebben. Je vloer en schoen zijn nu toch wel weer schoon he? hihi
getver !! krijg gewoon overal jeuk nu.... Bij het topic Fail staat ook een foto tussen met zo dikke spin.met nou leek wel duizend van die kleine jonge spinnetjes. heb nog 2 dagen de kriebels gehad en overal kijken achter de gordijnen of ze hier ook niet zaten !!
Hihi, ik ben helemaal niet bang voor spinnen (heb ze liever wel in huis, die houden de muggen van mn lijf namelijk) en laat ze ook lekker zitten hier. Mijn zoontje is er ook niet bang voor, hij heeft er al 1tje proberen op te eten , maar daar heb ik wel even een stokje voor gestoken, arm spinnetje..
omg ik heb momenteel een halve plaag van die krengen.. had topic geopend hier met is het spinnenseizoen begonnen. Ik moet er niet aan denken dat zo'n beest op me gaat zitten. brrr heb nu overal kriebels en ga nu helemaal overal op letten. bleeh
Die foto met al die kleine spinnetjes heb ik ook gezien ja... Als ik ze zo zie ben ik dus niet panisch maar zo plotseling op mijn lijf wel hoor,das een sprong en een gil hihi Mijn moeder was altijd echt heeeel erg bang..
Ik heb het dus ook echt totaal niet op spinnen.. Gelukkig heb ik een 'spinnen-oog' hoe klein ze ook zijn, en waar ze ook zitten.. als niemand ze ziet, ik zie ze wel. Mijn vriend is er niet zo heel bang voor.. zegt hij. Tot ik een kruisspin zag zitten. Ik: schat, daar zit een grote spin op de deur. Vriend: oh dat kleintje? Hij loopt er heen.. heel stoer om te pakken. Vriend: Oh die is wel heeel groot hahahaha Tot hij zo'n mega huisspin zag zitten. Vriend: Wat is dat dan voor een beest? Ik: Eh wat denk je van een grote huisspin? (die vind ik echt de ergste.. kan ik helemaal panisch van worden)
Ik had het afgelopen Maandagavond. Mijn zoontje lag op de bank te slapen en ik zat naast hem. Toen stond ik op en zei mijn man Lianda wat loopt daar nou op de muur. Ik in paniek waar waar,en ja hoor een vieze grote zwarte spin! Hubbie wilde hem dood meppen met mijn pantoffel. Ieghhhh. Maar hij is gekilled.
oh gatverdamme!!!!!! dat wil ik dus echt niet meemaken!!!! hier gelukkig zeer weinig spinnen maar 3 jaar terug toen we hier kwamen wonen was er niets geisoleerd en keek je op sommige stukken boven gewoon naar buiten nou je raad het al van die vieze dikke zwarte beesten gatsie!!! heb het zelf ook gehad stond de felsje van dochterlief af te spoelen en 2 tellen later komt er zo'n creep uit het afvoer putje zetten mijn moeder had er een keer 1 opgezogen maar was vergeten een prop in de stofzuigerslang te doen en ja hoor daar liep ie weer over de vloer in de gang gatver... krijg gelijk overal jeuk nu
oooh ik heb ook een hekel aan die beesten! Gister ging ik op mijn werk naar het toilet, liep er ook zo'n megadikke langpoot over de tegeltjes! Nou, dan pak ik toch echt de stofzuiger, en plop! Weg met die viezerik :x Gelukkig hebben wij ook een stofzuigerzak die zichzelf afsluit (miele). Het seizoen is echt weer aangebroken zo te horen... Dat word nog wat
oh vreselijk van die grote spinnen met een enorm lijf en dikke poten, brrr die kom ik ook vaak tegen nou dan gaat me hart tekeer hoor doodeng vind ik die. Ik vergeet nooit dat ik ooit met een vriendin snachts bij me ouders huis aankwamen en ik de achterdeur open wilde doe bij de klink. Zij begon te gillen en ik keek en er zat een enorme beige (nog nooit gezien) spin op zon dikke (geen hooiwagen ofzo met dunne pootjes) echt een enorme spin voor nederlandse begrippen. We hebben met zn tweeen wat afstaan gillen in de tuin toen haha. En ooit zat er eentje op mijn schooltas een zwarte dikke, ik ben toen heel laat op school gekomen, ik wachtte tot hij er vanzelf afliep want ik durfde hem er niet af te slaan met iets bang dat hij op mij zou vallen, kruipen XD
Als ze op de grond vallen hoor je dat ook he ..we hebben er vroeger thuis een gehad die je over het zeil hoorde tikken/lopen.(en das geen broodje aap verhaal)
oh vreselijk! bahbah ik hoop maar dat we er geen meer tegenkomen deze periode dan wordt ik helemaal panisch en ga ik de hele dag opletten of ik niet ergens een spin zie lopen
http://www.floridanature.org/photos/Heteropoda_venatoria_2a,_Land_O_Lakes,_200205.jpg deze is ook leuk in de hoek van je kamer