hier altijd brood van de aldi. alhoewel ik het brood van de bakker natuurlijk ook veel lekkerder vind,maar dit is voor ons niet te betalen mede omdat er hier 4 hele broden per week op gaan
Hier gaan 5 of 6 broden per week op en straks nog meer.. Maar wel van de bakker hoor! Vind het wel meevallen, neem altijd de broden die in de aanbieding zijn, 2 voor de prijs van 1 enzo. We eten altijd donkerbruin brood en dan alle variaties. Hier ook geen supermarktbrood, bah.. Tja als het niet anders kan.
hier bijna altijd supermarktbrood, supermarkten wisselen wel. Sesambrood van de AH vind ik het lekkerst!
Wij hebben ook altijd brood van de bakker, hoor! Supermarkt-brood vind ik tot op heden altijd vreselijk vies en ik ben juist zo gek op brood - en man en kind ook. Wij kopen alleen maar supermarktbrood (bij AH of Jumbo) als we tosti's of veel geroosterd brood gaan eten Daar is het prima voor.
Dat is niet met alle broden hoor. Bij ons (AH) komt het afbakbrood in zakken binnen. Zitten 3 broden per zak in. Dat moet dan nog wel afgebakken worden inderdaad. Maar we hebben niet eens een rijskast.
ik vind het zaanwit brood van ah niet lekker zelfde verhaal smaakt meteen al niet vers is mijn mening, zelfde geld voor de 3 voor 2 euro broden.. maar dat luxe brood die pains die eet mijn vriend altijd die hele donkerbruine.. en dat is wel echt vers.. zelfs als ik dat meteen invries en sneetjes eruit haal is het heerlijk vers.. zelf lust ik niet die hele donkere broden met pitten enzo dus tis voor mij geen optie.. ik heb altijd brood van de jumbo, melkwit meestal en dat vind ik ook heerlikj ook al vries ik het in! voor mij gaan AH wit brood vind het ook niet te vreten.. toevallig een aantal wekent erug bij de bakker hier 2 broden voor 1,50 per stuk gehaald was een aanbieding, nou die witte is ook niet lekker bah... viel me echt tegen .. geef mij maar het jumbo brood ! dus dat scheelt wel in de kosten, ook al eet mijn vriend het wat duurdere deze is vaak in de aanbieding dan sla ik in.. en als ik bij jumbo kom neem ik meestal meteen 2 hele broden mee als voorraadje...
Wij kopen vaak van de albert heijn de 'pain ...' broden, lekker vers. Ook bakken we vaak zelf, wel net zo goedkoop en heel lekker. Pak meel is 0,30 en daar kun je 2-3 broden van bakken. Wat zout, suiker, olie, water, gist en vitamine c om het vers te houden en je hebt een heerlijk broodje. Soms volkoren meel van de molenaar met pitjes etc. Iets duurder dan wit brood maar nog véél lekkerder! Lekker warm uit de broodbakmachine... hmmm... En als je je ingredienten voordelig inkoopt (grote hoeveelheden) ook goedkoper dan supermarktbrood. Het loont echt! Vooral handig als je je 's avonds bedenkt dat de winkels dicht zijn en je geen brood meer hebt....
echt nee gatver ik koop nooit meer brood bij super makrt echt ba wat vies zeg.. ik koop altijd bij de eco winkel brood ,, wauw dat is pas een sneetje brood dat eet je pas lekker mmm mmm mmm bij de gewone bakker kan je ook nog wel lekker brood eten ,maar merk daar al verschil dus de eco broodje en dat . ik weet niet wat ze er mee doen in super markten maar het is echt smerig
Ik kijk echt op hoe mensen hier over eten praten, dat bepaald brood ´gatver, vies, niet te vreten, smerig´ is.. Om te schamen gewoon.. Dat je het niet lekker vind of dat het niet je smaak is kan ik nog begrjipen, maar bedorven voedsel noem ik bijv vies of smerig.
ieder zo zijn eigen uiting toch ?? of mag iemand niet zo zichzelf uiten en alleen op een bepaalde manier ? neem aan dat het ook om mijn uit lating was maar ja ik vind dat dus zo ( en dan bedoel ik goed hoor wil geen discussie over een paar worden ihihi )
Ik koop altijd brood bij de AH (3 broden voor 2) en het bevalt prima. In mijn vorige woonplaats kocht ik brood bij de bakker en daar betaalde ik 1,75 voor één brood. Kwaliteit was beter maar prijs speelt zeker ook een rol wat mij betreft. En bovendien; brood kan minder lekker smaken maar om iets vies te noemen... Dat zal ik niet snel zeggen.