Je denkt wel eens dat zal mij nooit gebeuren.

Discussie in 'De lounge' gestart door Tjilpje, 3 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hebben jullie dat ook wel? dat je denkt, jee wat stom dat zal mij nou nooit gebeuren en dan gebeurt het toch?

Voorbeeldje van vanmorgen nog.

IK zou even snel deo onder mijn oksels spuiten, tot mijn verbazing heb ik er gewoon haarlak onder gespoten:$ nou hoe onozel.

Of dat je in je auto zit en je mensen als een idioot ziet zwaaien en blijkt dat je tas gewoon midden op de weg ligt. ( even op het dak van de auto gezet om kind erin te zetten):p nee dat zou mij toch nooit gebeuren. (dus wel).

2. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

In de kroeg zitten en zien dat iemand haar tas op de grond laat vallen. Ook nog roepen dat dat mij echt nooit gebeurt!! En 5 min later ligt mijn eigen tas op de grond, uiteraard de rits niet dicht dus daar lag alles op de grond (sleutels, tampons, portomonnee, lippestift, balsem, luchtjes, borstel, elastiekjes en zo kan ik nog wel even door gaan)

3. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    hiihihih

het eerste is mij ook overkomen hoor, ook nog eens net nadat ik mijn oksels had geschoren ... heeeeeell fijn ... NOT

Een tas heb ik nooit op het dak laten staan, wel de dop van de tank ... gelukkig zit er nog zo'n klepje voor, maar irritant is het wel.

;)

4. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Haha, haarlak onder je oksels. Ik had het laatst omgekeerd, toen spoot ik deo in mijn haar met mijn duffe kop 's ochtends. En ik ook nog even doorspuiten omdat het niet bleef zitten...

5. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Auch, haarlak onder je oksels na het scheren....

Ik ben een tijd geleden wel over mijn tas heen gereden voordat ik ging werken. had mijn zoon in de auto gezet en had mijn tas er even achter gezet, ben er toen overheen gereden. Kwam er pas achter dat ik mijn tas vergeten was toen ik (na 20 minuten) op mijn werk aankwam. Hij lag verpulverd op de oprit met mijn yoghurt er doorheen en platte telefoon.

Verder hadden we vanmiddag bijna een aanrijding omdat iemand op een weg waar je 80 mag, op de rem ging omdat hij er af moest slaan.
    Dus ik met man en zoon in de auto moest terwijl er tegenligers passeerden, een zeer gevaarlijke inhaalmanouvre maken.
    Wil er niet aan denken hoe dit af had kunnen lopen. bah

6. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik heb wel eens een flink deo in mijn haar staan spuiten.
    Rook al zo lekker, en mijn man zat me heel raar aan te kijken.

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

En ik ben een keer weg gereden met de portemonnee op het dak weg gereden. Kwam er na 1 straat achter.
    Gelukkig vond ik 'm op de terug weg, pfiieww.
    Zweet brak me uit.

8. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Uitglijden in een supermarkt VOL mensen....Uhhh nee had toch echt niet gedacht dat zoiets mij ooit zou gebeuren...

9. Vlekje

Vlekje Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.443
    0
    0
    voedingsdeskundige en eigenaresse van: kwestievanv
    Somewhere over the rainbow
    Paar jaar geleden rijd ik met een vriendin in de auto s'avonds in de stad (was al donker), mensen zwaaien en toeteren, dus ik zeg nog tegen mn vriendin..goh zijn wel populair vandaag..zij: euhm vlekje, je hebt je lichten niet aan...oeps:), terwijl als ik dat nu bij anderen zie ik direct zeg, wat een idioot, dat ze dat niet door hebben:)

En anderhalf jaar geleden. Ik wil met mn moeder boodschappen doen, had telefoon (net 2 dagen oud en 2 jarig abbo afgesloten) in mn hand en moest de kleine vast zetten. We rijden weg op een weg waar je 80 mag en ik zoeken in mn tas naar mn telefoon en hoor ineens boem, klets...oh shit die lag op het dak. Mn moeder stoppen, ik terug rennen om mn telefoon te redden, intussen rijden er alllemaal auto's overheen (gelukkig niet met de wielen) en ik met tranen in mn ogen mn telefoon van de weg geplukt, dacht echt dat ie dood was, maar na anderhalf jaar doet ie het nog steeds, enkel wat krasjes:D Erg dom :)

10. Amfy

Amfy Niet meer actief

daarom denk ik het niet meer hahaha.

11. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Dat je ziet hoe iemand in een overvolle discotheek van de trap valt en nog naschokkend van het lachen denkt; dát zal mij zeer zeker nóóit gebeuren..en dan nog geen half uur later de laatste 4 treedjes missen zodat je knielend voor iemand zijn voeten terecht komt en moet aanhoren hoe zo'n grapjas heel hard roept dat hoewel we elkaar maar een paar sec kennen, hij best met me wil trouwen.

Oh man man man, als ik er aan denk krijg ik het weer spaansbenauwd:) Was trouwens ook meteen mijn laatste bezoek daar:D

12. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Oh, ik heb wel eens 2 weken de sleutel van mijn auto op het dak laten liggen. Ik heb dus al die tijd lopen vloeken en tieren (had geen reservesleutel ... dit WAS namelijk de reserve sleutel) en kon dus niet in mijn eigen auto rijden. Was een volvo, dus een nieuwe sleutel bijmaken is een hele onderneming met dealers en nummers enzo.

Heel gedoe met mijn mans auto en de trein enzo .... komt mijn buurvrouw na 2 weken dus aan de deur "zeg, buuv .... is dit je sleutel?" en staat dus met mijn autosleutel in haar handen. Ik kon d'r wel kussen en vraag waar ze 'm had gevonden. "Nou, ehmmm, op eht dak van je auto, ik liep er langs en zag 'm opeens" :):)

In weer en wind en regen, al die tijd gewoon voor de deur. Had er wel een roestvlek aan overgehouden op het dak ...:(

13. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

hier ook zonder lichten weggereden. Was op een felverlichtte parkeerplaats en wij hebben dagrijverlichting. Ben geheel in gedachten bezig, check alles, zie in de auto voor me lampen branden en rij weg... RIjd er ineens politie achter me en ik wil controleren hoe hard ik rij, is mijn dashboard niet verlicht. Zit ik in eerste instantie ook nog te mopperen dat er wel iets stuk zal zijn, totdat ik ineens bedenk dat als je lampen uit zijn je dashboard ook niet verlicht is.... Gelukkig aardige agenten die nog een vriendelijk handje omhoog staken en me niet staande hielden....

14. Within

Within Niet meer actief

Ik dacht dat het me nooit zou gebeuren dat ik mijn sleutels en/of telefoon zou vergeten.
    Dus wel.

Na ruim 3 uur reizen kwam ik bij mijn schoonouders aan, sleutels niet meegenomen, die lagen nog thuis. Sta je dan te wachten tot er iemand thuis is.
    Ook met mijn telefoon gedaan.. hele huwelijksreis niet bereikbaar geweest. (ook wel weer lekker.. maar mensen willen je toch ook feliciteren en je moeder wil ook weten of je aangekomen bent)

15. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Ik heb wel eens mijn sleutels op de deur laten zitten. En mijn man heet daar heel hard om gelachen! Een paar weken daarvoor was het hem ook al gebeurd...en dus heb ik ziten mopperen waarop hij zegt dat dat iedereen wel eens kan overkomen. En ik dus zweren bij hoog en laag dat mij dat noooooooooooooit zal gebeuren....helaas!

16. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Hoop dat dit niet t zelfde effect heeft als bij jullie (dat ik dat zometeen ook doe) maar....mn man had een tijdje terug dat hij me vertelde dat hij wel eens handen creme op zn tandenborstel gedaan had (en ja...hij kwam er pas achter toen zn tandpasta in hele vreemde smaak bleek te hebben... :$)
    En vertelde er dus bij dat hij nu voortaan wel beter oplette...
    3 dagen later hoorde ik hem vloeken in de badkamer....jawel....de handen creme smaakt nog steeds niet lekker zo bleek :D

Ga ik nu mn tandjes poetsen en naar bed en 3x kijken voor ik die tandenborstel in mn mond steek...
    :p
    (en ik zal even nadenken over wat mij op die manier overkomen is maar moest meteen aan dit verhaal denken...:D)

17. mellepel25

mellepel25 Actief lid

30 apr 2010
    398
    1
    18
    Ik heb al 3 keer buiten gestaan, omdat ik de sleutel binnen op de deur had laten steken en de deur achter me dichtgetrokken had. De reservesleutel had dus ook geen zin! Na de derde keer heeft de meneer van de slotenservice mij gratis een slot met dubbele cylinder gegeven:)

Ik riep altijd dat mensen die vertelde dat ze door de alcohol niet meer wisten wat ze gedaan hadden uit hun nek kletste. Een paar jaar terug heb ik echter zelf meegemaakt dat je echt een heel stuk van je avond kwijt bent. Toen ik later terughoorde wat we allemaal gedaan hadden schaamde ik me kapot!

Ik ben ook wel eens in een supermarkt op mijn plaat gegaan. Ik wilde even snel langs de zuivelkoeling lopen, maar helaas lag daar een pak melk te lekken en hoppa daar ging ik.

Ik ga nog even nadenken....blunders genoeg maar kom er nu even niet op..ik heb niet voor niets een bordje met ik maak geen fouten, alleen blunders:p

18. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Oef ik schaam me nog steeds dood als ik er aan denk maar ik reed een keer op de snelweg en een klein autootje reed de hele tijd om mij heen. Ik kreeg echt het idee dat ze mij aan het zieken waren en toen ze ook nog eens met de lichten begonnen te seinen was ik het helemaal zat en heb ik mijn middelvinger opgestoken naar de bestuurder (heel classy ik weet het). Pas toen een andere auto ook begon te seinen begon er iets te dagen : Ik had mijn lichten niet aan:)

En ik heb een keer mijn zoontje met fiets en al om laten kletteren in de stad, zo zielig! Gelukkig had hij niets maar ik dacht altijd bij zoiets :Dat gebeurt mij niet! :)

19. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.825
    19.149
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Hmmm, zo ben ik wel een keer met de auto weggereden met de kofferbak nog open. Ik kreeg het in de gatem doordat 1 van de buren me heel nadrukkelijk nakeek, haha. Zo dom.

20. Ann

Ann Actief lid

11 aug 2010
    158
    0
    0
    maatschappelijk werkster
    Noord Brabant
    Heeeel erg, in een bomvolle kroeg na toiletbezoek rokje achter in de panty zitten, dus ongeveer in mijn blote kont gestaan ...

Deel Deze Pagina