Mocht het zo zijn dat het toch door kracht komt dan zal ik ook iets moeten op het werk. Werk in de zorg nl.....
Wat erg dat jullie kindje het niet heeft gehaalt. Heel veel sterkte. Ik vind eerlijk gezegd dat ze de meetingen gewoon standaard moeten doen. Zo kom je er toch veel eerder achter of je baarmoedermond verkort?
Nou idd dan kunnen ze dat bij voorbaat al zien en maatregelen treffen... Maar hellaas kunnen wij vrouwen dat niet bepalen en kan er alleen bij volgende zwangerschappen wat gedaan worden..
Oh frannie bah daar zit je niet op te wachten... En wbt werk zou ik met je vk bespreken of gyn mocht ze je doorsturen.. En dan j werk bellen en ziekmelden en afspr maken bij arbo... Werk zelf ook in de zorg en je weet hoe het gaat dat je het toch probeert..maar dat wondertje in de buik is nu wel ff wat belangrijker dan werk..
Ik kan dat wel bewaken hoor en er is veel werk voor mij buiten de zorg. Dossiers op orde maken, uitzoeken, mdo voorbereiden enzo. Werk op een hele dynamische afdeling waar dat nogal tekort schiet dus kan ik dat mooi doen. De hele dag bijna niks gehad moest ik net ff naar de wc tja en dan moet je wel een beetje kracht zetten. En toen kwam er weer een beetje. Wordt steeds bruiner om te zien.
Straks maar de vk bellen vanmorgen tijdens het plassen weer oud bloed. Denk dat het zich in de nacht verzamelt en als ik dan zit dan komt het er uit. Ik wil nu weten hoe het zit
He frannie Ja toch maar ff bellen idd hoop dat je ff langs de gyn kan gaan om er naar dete laten kijken dan kunnen ze wel alles nachecken Su6
Ben bij vk geweest en ze heeft een echo gemaakt en denkt dat de oorzaak een laagliggende placenta is. Ik voelde deze kleine tov mijn dochter bijna niet maar dit komt doordat de placenta ook nog eens voor ligt. Kleine doet het goed was lekker van het vruchtwater aan het drinken Omdat ik dinsdag de 20wkn echo heb en ik echt geen enorm bloedverlies heb en geen klachten durf ik dit aan. De echo heeft me helemaal gerust gesteld.
ok... Maar heb ze niet even binnen gekeken? mocht je het weekend toch met het nare idee lopen zal ik niet wachten als ik jou was.. ik denk maar zo beter dubbelchecken als 1 keer checken..
Nee dat niet. Had nu een andere vk die nav mijn verhaal echt denkt aan de laagliggende placenta. Ik heb nu bijna geen bloedverlies meer en wat er komt is echt vies bruin dus echt al oud.
Ze zei ook dat ik best naar de gyn mag maar dat ik daar toch niet op korte termijn tussen kom omdat ze volgens haar met oud bloed niks kunnen... En dinsdag de 20 wkn echo zegt ook veel. Maar ik kan altijd nog gaan mocht het nodig zijn.
Dank je wat lief van je! Ja vanavond 19.30 en we vinden het weer erg spannend. Vandaag voor het eerst weer een beetje bruin bloed echt een heel klein beetje.
Alles is goed! Inderdaad een laagliggende placenta en dus weer controle met 30weken. Net voor we gingen weer wat meer bloed en weer oud bruin. Dus dat was minder. Maar alles is helemaal in orde en we krijgen weer een meisje!!!!
Hier met 14w de wc vol helderrood bloed. Waar het vandaan kwam is niet duidelijk maar mijn meisje ligt nu heerlijk in haar bedje te slapen.