wie heeft er nu ook wel genoeg sneeuw gezien. eerste wat ik vanmorgen dacht, wow en me 2e gedachte bahbah het sneeuwt nu nog hier dus zou nog wel veel meer bijkomen. hoop dat het maandag weg is dan moet ik er weer door
Precies wat ik ook dacht toen ik door het raam keek. Ik dacht nog, ach een klein laagje, maar het sneeuwt hard!! En voorlopig blijft het vriezen! Sneeuw is even leuk, net als toen die zondag toen er zo heel veel lag, maar na die dag mag het van mij ook echt weg zijn.
Oh neeeeee.....here we go again Zitten we straks weer 8x vast met de auto...en kan ik er weer niet met de wandelwagen op uit.
ze hadden gezegt dat het hier ook zou sneeuwen, ik om 6 uur mijn bed uit dacht ga lekker met de honden lopen, niet dus helemaal niets. ze hadden het beloofd:x:x!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pffffffffff *zucht* hier ook weer sneeuw .. en t sneeuwt ook nog door. Hoop niet dat er nog al teveel bij komt want ik vind dit wel meer dan genoeg.
wat ik zo erg vind is dat je niet eens fatsoenlijk de deur uit kunt. de oudste ja daar kan ik lekker mee sleeen enzo tenminste als papa thuis is en hij op de jongstten. maar de jongste hoe moet ik die toch meenemen. buikdrager nee dat gaat echt niet met 10 kilo erin en vind het ook eng, voor het zelfde geld val ik op hem. buggy gaat er met geen mogelijkheid doorheen dus je zit haast aan huis gekluisterd.
De buggy gaat inderdaad niet werken, daar heb ik de vorige keer mee staan te etteren zeg ... me wandelwagen zou gaan denk ik want die heeft flinke wielen maar ja dan moet er nu echt niet veel meer bij gaan komen anders gaat het met deze wagen ook niet lukken :S:S bah bah en nog een bah. Ik zou zeggen ..... "kom maar weer op met dat voorjaar"
nou hier precies hetzelfde gevoel, ben nu bijna 37 weken zwanger en de laatste keer dat er sneeuw lag amper de deur uitgeweest ben namelijk ontzettend bang om te fietsen met sneeuw (ook toen ik niet zwanger was ) dus dat doe ik niet.. als ik wat verder weg moet ga ik dus met de bus omdat ik geen auto heb maar ja het busvervoer zal strask wel helemaal plat liggen :s er is een supermarkt op loopafstand maar door mn zwangerschap heb ik met een klein stukje lopen al ontzettende buikpijn en dan nog boodschappen erbij moeten sjouwen is gewoon echt een probleem dat kan ik niet meer mn vriend is werken tot 18u en ik moet dus echt alleen naar de winkel vandaag ... baal echt heel erg, wou ook nog naar de bieb vandaag maar dat zit er dus echt niet in pfffff heel mooi die sneeuw maar oh zo klote als je geen auto hebt en zo ver in je zwangerschap zit :'(
Had er ook niet zoveel zin in.. Was eigenlijk van plan om naar de stad te gaan. Bus zal nog wel rijden, maar vind het niet zo fijn om te gaan in de sneeuw..
Hier ligt gelukkig maar een klein laagje, maar ik heb het ook al helemaal gehad met de sneeuw. Als ik de deur niet uit hoef heb ik er geen problemen mee hoor, dan ga ik lekker met mijn meisje naar buiten met de slee. Maar ik moet er niet aan denken om boodschappen te doen met dit weer. Brrrr.
hier ook weer wel een cm of 3. ik ga snel boodschappen doen. kan nu nog beetje fatsoenlijk rijden hyoop ik. en dan snel weer naar huis.
Ja, dat kun je natuurlijk wel zeggen, maar hier ook geen auto en best wel zwanger en dan vind ik het echt geen gezeur hoor. Mijn vrouw moet eigenlijk naar de fysiotherapeut voor haar bekken, maar is al weken niet geweest, omdat ze echt niet door de sneeuw kan gaan fietsen. Elke keer moeten we mijn ouders bellen als we naar de VK moeten en dan komen die met de auto, maar dat doen we alleen in echte noodgevallen. Ik ben het helemaal met Stampvamp eens, "mooi die sneeuw, maar o zo klote als je geen auto hebt en zo ver in je zwangerschap zit". Er rijdt hier trouwens maar één bus en die gaat niet naar logische plekken. Een beetje sneeuw en hij komt de wijk niet meer in... Voor je bij de halte bent moet je in normale omstandigheden 8 minuten lopen en mijn vrouw kan dat zonder sneeuw nog net... Dus: vrieskou of regen, enz kom maar op, maar sneeuw en ijzel hebben we wat mij betreft wel weer genoeg gehad.