hi ladies misschien een suffe vraag haha. morgen worden m'n flessen voor het laatst opgehaald, is het de bedoeling dat je de opvangkan afwast en bij de kratten zet? Of willen ze die niet meer terug? Vl vroeg het net ineens aan me, ik had er nog heel niet over nagedacht. bedankt!
Is heel handig na de bevalling die kan! Voor je gaat plassen lauw water erin en dat langs je plasser gieten terwijl je plast, dan voel je veel minder pijn! Kan staat nog steeds op toilet, nu als botol cebok .
bedankt voor de antwoorden dames! Ik was eerlijk gezegd van plan hem in de kliko te gooien als ze hem niet terug wilden.. Want je hebt er toch 10 weken in zitten piesen maar nu zal ik hem bewaren tot hij nodig is, fijne tip!
Ik heb er nu 3... Dit is de tweede keer dat ik meedoe. Je krijgt 2 kannen... Vorige keer heb ik er maar 1 gebruikt en die heb ik weggegooid. De andere heb ik bij de schoonmaakmiddelen gezet. Ik gebruik hem eigenlijk nooit... Nu staat er weer 1 in de wc en plas ik er weer netje in. Die tip om te spoelen na het plassen is wel handig. Ik had vorige keer een flesje gebruikt...
Tegen mij zei ze dat ik 'm beter weg kon gooien na al die weken er in te hebben geplast. Dit omdat er dan olie-achtige restjes van je urine achter zouden blijven ook al doe je het elke dag met water omspoelen. Heb hem dus ook weggegooid na de 16 weken. Misschien een klein beetje overdreven, maar ach. Voelde me er toch niet echt lekker meer bij nadat ze me dit had gezegd hihi
bedankt voor de tip wou hem daarna al weggooien maar idd die kan weleens heel handig zijn straks voelde ineens wat je bedoeldetoen ik het las hahah
Botol cebok/cebok fles wordt gebruikt om je kont mee schoon te maken na de grote boodschap Zie je vaak bij Molukse / Indische mensen nog.