Weet iemand of er momenteel nog griep heerst? Mijn husband voelt zich erg grieperig, dus was nieuwsgierig....
Ik denk niet dat het griep is, maar er heerst wel iets. Aardig wat zieken in de omgeving gehad, kort geleden.
wat heerst er dan? Hij heeft last van spierpijn in zijn hele lichaam, lichte keelpijn en hoofdpijn. Kortom, een griep gevoel...
ja denk het ook... maar mannen kunnen soms zo lekker vaag doen als ze niet lekker zijn, dus vandaar dat ik even dacht, om hier te vragen... maar ik zou zo ook niet weten wat het anders kan zijn, lol... (hij zei dat de griep bij hem normaal altijd anders begint, waarop ik zei dat het gewoon griep is en dat het nu zo begint. Hij is geen drukmaker hoor, maar doordat hij soms zo lekker vaag kan doen, wordt ik wel onzeker, hihi)
Nou met echte griep lig je wel helemaal voor pampus in bed hoor.. overigens heerst er altijd wel iets heb ik het idee.
precies!!! hier hetzelfde, beetje mannen eigen he. Zielig doen en ze hebben het altijd erger. En inderdaad, geen aspirine nemen ofzo... nou dan wil ik hem ook niet horen klagen... @Ummm85, is voor pampus op de bank ook goed???
de griepklachten kunnen ook van hooikoorts komen, heeft ie daar last van? naast niezen, geirriteerde ogen etc kan je er ook een algeheel griepgevoel en hoofdpijn van krijgen.
hij heeft al pilletjes en neusspray voor zijn hooikoorts, en hij snottert juist helemaal niet op het moment. Dus ik denk gewoon een flinke griep. Hij heeft ook koorts en heeft het erg koud (maar dat heeft hij sowiezo al snel, lol)