Gelukkig maar. Aan buikgriep kun je sowieso niet veel doen. Het is meestal een 24 uurs ding. En iets nemen om het te stoppen is geen goed plan. Je lichaam werkt juist hard om alles eruit te krijgen. En jij probeert het dan binnen te houden. Geen goed idee. Hoe vervelend het ook is om zo beroerd te zijn. Maar een hele fijne vakantie!
Ah top wat fijn! Hier is 'nr 4' ziek geworden vandaag. Maar omdat het bij iedereen hier maar 2 dagen duurde ga ik er ook maar van uit dat ze zich morgen weer beter voelt. Onze vakantie begint maandag.... Fijne vakantie!!!
Oh bah, ook balen zo vlak voor de vakantie. Mijn buik rommelt ook, hoop dat ziekzijn mij overslaat. Moeders kunnen immers niet ziek zijn
Oh nee Nou ik duim voor je hoor! Gelukkig is het maar van korte duur mocht het toch gebeuren, maar hopelijk niet vlak voor of tijdens je reis! Een fijne, onbezorgde vakantie nogmaals!
Gets, dat is vervelend zo net voor de vakantie. Hier ook de griep thuis. Ook overgeven, hoofdpijn, keelpijn en koorts. Ook eerste dag heel heftig maar ging snel over. Alleen de koorts en het hoesten houdt nu al 3 dagen aan.
Mocht je vanaf Schiphol vertrekken, ga dan heel erg op tijd morgen. De controles van vandaag gaan morgen gewoon verder. Je vlucht missen zou wel zuur zijn. Veel plezier!