Pijn links

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Laari26, 24 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laari26

Laari26 Bekend lid

11 sep 2014
    517
    105
    43
    Utrecht
    Ik ben best wel een stress kipje als het gaat om mijn zwangerschap.
    Ik ben nu 11 weken zwanger en heb sinds half 1 buikpijn links onder in. Nu weet ik toevallig dat m'n kindje daar ook zit ( daar horen we de hartslag met de doppler (en het is echt al de hartslag))
    Ik maakte me echt zorgen dus heb geluisterd en het hartje klopt nog gewoon goed. Maar nu vraag ik me wel af wat het wel is.
    Ik heb mijn broek al losser :met elastiekje om de knoop gedaan omdat ik merkte dat ie knelde. Dat helpt iets.
    Maar ik blijf een zeurende pijn voelen. Niet zo heftig als eerder. Maar wel op de achtergrond aanwezig.
    Iemand tips of info ?

2. Denice1991

19 sep 2014
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb dit ook in het begin gehad. ik had het alleen wel aan allebei de kanten.. bij mij was het volgens de dokter bandenpijn.
    aantal weken later werd het erger en toen ook de VK gebeld en die zei ook bandenpijn.
    maar als je het niet vertrouwd kun je ook altijd eventjes je vk bellen en vragen of je je zorgen moet maken (heb ik toen ook gedaan)

3. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Ik heb écht exact hetzelfde als jij. Ook alleen links, broek ook maar met elastiekje om knoop omdat ie anders te strak zit. Ik weet alleen niet of mn kindje links of rechts ligt, maar vk zei idd dat het bandenpijn is of groeipijn van de baarmoeder.
    Zolang je niet vergaat van de pijn en er geen bloeding is hoef je je geen zorgen te maken denk ik ;)

4. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    Ik heb dit ook regelmatig en ik merk dat daarna mn buim weer wat dikker is. Eerst waren het mn darmen die aan het verplaatsen waren en nu wordt het onderaan mn buik ook wat dikker.
    Ik draag al 2weken positiebroeken omdat mn gewone broeken niet meer lekker zaten. (Ben nu bijna 9weken)
    Als je het niet vetrouwd altijd je vk bellen, daar zijn ze voor.

Deel Deze Pagina