bah krijg steeds minder zin om telkens weer te kijken wanneer je vruchtbaar bent en wanneer je ongi "moet"worden!! vanaf volgende maand geen banner meer en mijn agenda gooi ik uit het raam!! laat me kereltje dan wel bijhouden wanneer ik ongi moet worden!!!dan heb ik alleen de dag zelf nog spanning!!!misschien een tip voor alle andere zenuwachtige meiden hier haha liefs maloeke
verstandig!! haha, hoop dat je dan minder stress hebt. Ikzelf hou het ook niet zo bij.. ik zie het wel op mn banner
He vervelend he ff zo'n dip. Ook ik had het. Maar komt allemaal goed meid. Hopelijk is het binnnenkort ook jou tijd. En kunnen we je verwelkomen bij de mei moeders, er is immers nog hoop. Geen bloed is goed.
hey oek oek word het niet eens tijd voor een testje of heb je dat al gedaan??ik wel al twee liefs maloeke
hey nemo!!was ja vanmiddag nog helemaal vrolijk(nog steeds wel een beetje hoor)en dan denk ik aan morgen en dan baal ik gewoon! liefs
Ja, ik heb al 2 testen gedaan De eerste was 2 dagen voor mn NOD (dus totaal onzinnig ) en ik heb eentje op mijn nod gedaan.. maar was ook negatief.. Durf nu niet zo goed meer te testen omdat ik niet erg vrolijk word van die negatieve uitslagen.. Als deze week geen duivels komen dan doe ik volgende week vrijdag nog een test denk ik (als ik zolang kan wachten )
Malouke het kan allemaal nog. Ik had de ronde dat ik zwanger werd ook niet gedacht dat ik zwanger was. We hadden weinig geklust enz. Ik was ook gewoon naar de sauna geweest, want ik wist zeker het kon bijna niet (had zelfs een 10baden kaart gekocht) Maar dus toch zwanger. Dus houdt de moed erin meid !
oh natasja hoe hou je het vol!!ik heb er voor de rest van de maand geen moeite mee maar altijd twee of drie dagen voor me nod!!!tot nu toe niks te zien,maar heb vaker dat ik pas eind van de dag ongi word!!ga zo lekker afreageren in de sportschool!!haha Oek oek ik vind het knap dat je zolang kan wachten!!!ga voor je duimen!! liefs maloeke