Mijn collega is precies evenlang zwanger als ik en die vertelde dat ze vandaag de bay heeft gevoeld. Kan dat al?
kan, meestal voel je je kindje pas rond de 18 weken(eerste). Bij een tweede voel je het sneller omdat je weet hoe het voeld, ik voelde mijn eerste met 18 weken, en deze met indd 15 weken jessica
ja hoor dat kan. ik voelde de beeb ook met precies 15 weken voor het eerst. heel licht maar wist zeker dat hij het was. vanaf 17 weken voel ik hem elke dag! dus het kan allemaal
Ik voelde de baby al eerder tijdens me vorige zwangerschap. Ik dacht alleen niet dat het de baby was totdat de baby het deed tijdens een echo. Nu heb gister hetzelfde gevoel gehad en ik weet bijna zeker dat het de baby is. Dus volgens mij kan het al veel eerder.
Hallo Eerlijk gezegd kan ik het me van me andere kinderen niet herrinneren is al een tijdje geleden. Maar van mij mag het zo snel mogelijk haha.
dat kan zeker hoor. ik voelde mijn kleintje ook toen ik bijna 16 wk was. het voelde als een soort gekriebel maar met 16 wk heb ik ook echt trapjes gevoelt. nu ben ik 19 wk en voel hem elke dag. het is dus bij elke zwangerschap en persoon verschillend. ook de kant waar de placenta ligt heeft invloed op het voelen van het kindje. heb je de placenta aan de achterkant liggen zul je de kleine eerder voelen dan dat de placenta dan de buikzijde ligt.
dat kan zeker hoor. ik voelde mijn kleintje ook toen ik bijna 16 wk was. het voelde als een soort gekriebel maar met 16 wk heb ik ook echt trapjes gevoelt. nu ben ik 19 wk en voel hem elke dag. het is dus bij elke zwangerschap en persoon verschillend. ook de kant waar de placenta ligt heeft invloed op het voelen van het kindje. heb je de placenta aan de achterkant liggen zul je de kleine eerder voelen dan dat de placenta dan de buikzijde ligt.
ja dat weet ik zeker. ik heb in me vorige zwangerschap heel veel echo's gehad en heel lang ook en dan zie je je kindje bewegen en dan weet je hoe het voelt. ik denk dat het er ook aan ligt hoe de baby ligt en of je het gevoel herkent. ik herkende het ook niet, dacht gewoon krampjes ofzo maar na heel veel echo's te hebben gehad weet ik dat dat de baby is.
Ik voelde die kleine voor het eerst bij 15,5 week. Vanaf 16,5 week voelde hem ik/haar wel elke minuut een keer bewegen. Vroeg, maar het kan inderdaad.... nu nog wachten tot papa ook de schopjes gaat voelen van buiten. Ben erg benieuwd hoe lang dat nog duurt.
missym ik heb de kleine ook met 11 weken en 6 dagen gevoeld hoor. en de dag erna ook, nu dan weer eventjes niet, maar dat hoeft ook nog niet. Dus ja ook met 11 weken kan het hoor. Maar het is voor missym en mij niet de eerste zwangerschap, dus dat scheelt een stuk.
de 1ste voelde ik met 16w en me vriend met 26w pas. de 2de met 14w en me vriend met 16w al was ook een echt druktemakertje die heeft me ook bond en blauw geschopt hahaha en de 3de met bijna 17w en me vriend met 18w ligt ook aan het kind hoor wanneer je het voelt als het een rustige baby is voel je hem/haar ook later.
ja ik voel het niet elke dag en je voelt het heel erg licht! maar heb het wel gevoeld. Misschien omdat dit al me 4de kindje is en 2de zwangerschap dat het wat gevoeliger is? Of omdat ik duidelijker onderscheid kan maken?
Ik voelde de beeb met 16w3, geen gekriebel maar duidelijk trapjes... Sindsdien elke dag al veel gevoeld... Vriend heeft hem/haar nog niet gevoeld, maar vanmorgen zag ik dat mijn buik naar buiten werd getrapt! Voor ons de eerste, dus al best vroeg! De verloskundige zei vorige week dat de baby ook heel dicht tegen de voorkant ligt, dat scheelt wellicht!