Wat zou dit kunnen zijn?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Diass, 9 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diass

Diass Bekend lid

13 jun 2012
    602
    0
    0
    Sinds vanmorgen heb ik een ontzettende druk in mn onderbuik zeg maar. Staan en lopen doet echt zeer. Nu zit ik rustig op de bank en krijg de hele tijd krampen in mn onderbuik. Is dit iets om me zorgen over te moeten maken of zou het door het groeien kunnen komen? De pijn trekt helemaal tot daar beneden zeg maar. Het komt echt met vlagen maar niet regelmatig...

2. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Ik herken het van het einde van m'n zwangerschap. Hou het even in de gaten, mocht je het niet vertrouwen of houdt het aan dan bel even voor de zekerheid met de VK. Die is daar immers voor.

3. Diass

Diass Bekend lid

13 jun 2012
    602
    0
    0
    Ja want vind het nu wel erg lang duren die pijn steeds. Heb het al sinds 8u vanmorgen. Word er soms niet goed van, het doet echt zeer. Echt alsof iemand heel hard tegen mijn onderbuik aan het duwen is steeds en dan die krampen pfff.. Hoop dat het snel over is

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Indalen?

5. Diass

Diass Bekend lid

13 jun 2012
    602
    0
    0
    #5 Diass, 9 dec 2012
    Laatst bewerkt: 9 dec 2012
    Ja daar dacht ik eerst ook zelf al aan.. Maar blijft die pijn dan ook zo sterk aanhouden? En die krampen iedere x. Ook het kindje is normaal redelijk druk, heb haar vandaag nog maar nauwelijks gevoeld. Daardoor begin ik me nu ook wat zorgen te maken:(

6. Diass

Diass Bekend lid

13 jun 2012
    602
    0
    0
    Ik krijg nu ook harde buiken erbij. Zouden het mss voorweeen kunnen zijn of moet ik toch maar eens de verloskundige gaan bellen?

7. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.224
    525
    113
    Ik zou nu in combi met je hele verhaal en de termijn waarin je zit even bellen. Dan kan de vk altijd beoordelen of je moet komen of dat zij even langskomt of je zo door de telefoon gerust kan stellen.
    Zit er iets van regelmaat in?

8. vita

vita Bekend lid

18 jul 2007
    810
    3
    18
    utrecht
    En????

9. Diass

Diass Bekend lid

13 jun 2012
    602
    0
    0
    Heb toch maar gebeld en moest naar het ziekenhuis. Kreeg daar een ctg en vervolgens 2 echo's, inwendig en een gewone. Daarna hebben ze nog zo onderzoek gedaan. De harde buiken hadden gelukkig niet voor ontsluiting gezorgd. Ik heb daarna nog 2 uur moeten wachten. Ze vertrouwden het niet en hebben na die 2 uur nog een ctg gemaakt. Bij de eerste ctg was de beweging van het kindje idd maar minimaal maar bij de 2e ctg was het al een stuk beter. Ze hebben ook nog urine nagekeken maar deze was helemaal schoon. Uiteindelijk mocht ik gelukkig toch nog naar huis. Was laat thuis vannacht. Vanmiddag moest ik weer terug voor nog een ctg maar alles was weer normaal. GELUKKIG!!:D Dat mn kleintje nog maar lekker wat weekjes blijft zitten!

10. vita

vita Bekend lid

18 jul 2007
    810
    3
    18
    utrecht
    Oh gelukkig:D. Nou nu nog even een paar weken doorzetten inderdaad, succes!

Deel Deze Pagina