Hallo allemaal!Ik zit met een probleempje.Ik hoest de longen uit mijn lijf,maar heb dan ook steeds last van wat urineverlies of meer witverlies .Echt zo vervelend!Lijkt wel ofdat ik dan in mijn broek plas! Wat kan ik hier tegen doen?Heb trouwens nog niet veel last gehad van dat ik veel moet plassen,maar sinds deze week kan ik wel nonstop naar de wc lopen.Vooral 's avonds.Dan denk ik weleens dat ik net zo goed op de wc kan blijven slapen... Helppppp!
hoi hoi ik gebruik gewoon inlegkruisjes,want ook ik heb veel last van witte afscheiding. het is gewoon heel vervelend maar meer kun je inderdaad niet doen volgens mij groetjes sandra
Streepjesplassen Probeer je plas op te houden, ontspan dan weer en laat het weer gaan. Dat gevoel moet je hebben. Het kan dus idd. urine zijn, dan moet je je bekkenbodemspieren trainen. Maar het kan ook zijn dat het veel afscheiding is, daar heb je rond deze tijd enorm veel last van.
Is misschien en beetje moeilijk uit te leggen, maar je moet het vna onderen intrekken en een aantal tellen vast houden en weer langzaam loslaten. Dit kan je opbouwen door steeds langer vast te houden. Ook op de zwangerschapsgym besteden ze hier aandacht aan. Ik moet wel zeggen, dat ik braaf de oefeningen doe maar dat het nog steeds wel gebeurt hoor! Suc6
Pas wel op dat je werkelijk je bekkenbodem traint en niet je buikspieren. Dus echt van onderen aanspannen en niet vanuit je buik.
ik heb net het zelfde! ik word er gek van dan kom ik net van't wc en dan kan ik al meteen terug lopen! hihi maarja dat moeten we er allemaal maar bijnemen , we krijgen binne een paar maanden toch iets moois in de plaats
Dit moet je dus nooit doen! Althans, niet als je echt aan het plassen bent. Dan maak je de spieren die je blaas dichthouden in de war en bovendien blijft er dan vaak wat urine achter in je blaas, waardoor je weer blaasontsteking kan krijgen. Je bekkenbodem kan je trainen door te doen ALSOF je je plas ophoudt, maar je moet nooit werkelijk halverwege het plassen dit oefenen. Maar ik vrees dat er gewoon niet zoveel aan te doen is, als je niest/hoest dan beweegt je middenrif omlaag en daaronder zit nu eenmaal meer massa nu. Die drukt dan weer tegen je blaas. Na de zwangerschap is de kans groot dat het over is.