oh wat voel ik me toch rot.. overal pijntjes en ik word er gek van.. pijn onder in me buik dat loopt door naar me bovenbeen meer trek meer plassen hoofdpijn en moodswings borsten voller aanvoelen.. morgen ochtend nogmaals testen.. bij mijn eerdere zwangerschap teste ik pas rond de 9 weken positief.. dus ja.. en ik voel al een paar dagen warmer aan dan normaal maar pff en misselijkheid die in vlagen komt.. ik weet het even niet meer zo zeker eigenlijk, wel of niet zwanger.. tewst licht streepje echt heel erg licht wie van jullie dames hebben trouwens ervaring met sensitest?? (dipstick)
hoi mamavanc, ik heb hier het zelfde probleem... ben ook helemaal niet lekker,van alles en nog wat doet me zeer... vlagen van misselijkheid,hoofdpijn,duizelig,pijn in de zijkanten van me borsten.... heb gisteren een test gedaan en daar kwam uit dat ik niet zwanger ben...(helaas) snap er echt helemaal niks meer van.... heb besloten dat als ik niet ongi word dit weekend dat ik maandag nog maar een keer een test er tegenaan gooi hahaha (ik heb trouwens clear blue gebruikt,dat wat jij gedaan hebt,ken ik niet??) maar wat jij allemaal hebt,zou ik ook zeggen dat je gewoon zwanger zou moeten zijn! tja het vrouwenlichaam zit soms raar in elkaar..... veel succes verder liefs bianca
Sensitest dipstick testte ik 4 dgn voor nod positief mee. Super licht streepje! Volgende dag al donkerder!