neemt mn lichaam me in de maling?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door channie02, 15 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. channie02

channie02 Nieuw lid

15 apr 2012
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal..
    ik heb een vraagje, omdat ik aan het twijfelen ben of mijn lichaam me in de maling aan het nemen is, of toch niet..

ik slik al jaren de pil; cyproteronacetaat/ethinylestradiol ratiopharm 2mg/0,035 mg

afgelopen maand ben ik in mijn 3e week 1 pil vergeten, ik neem hem altijd rond 11u 's avonds in. en kwam er dus op donderdag achter, dat ik die van woensdag niet ingenomen had. heb ze toen alle 2 tegelijk ingenomen.
    normaal word ik altijd op vrijdagochtend ongesteld, deze keer zaterdagavond, zocht er niet zo heel veel achter. (voor mn gevoel wel gewoon normale menstruatie geweest)

nu moest ik dus op maandag weer met de pil beginnen, wat bleek, die was op.. wel snel besteld, maar die kon ik natuurlijk pas na een paar dagen ophalen. waarop m'n zusje zei, neem dan 1 strip van mij mee.
    zonder er verder over na te denken heb ik dat dus gedaan, dit is nooit handig, dat besef ik me nu ook.. deze slik ik nu vanaf afgelopen maandag. dit is de volgende pil;
    ethinylestradiol/levonorgestrel 0,03/0,15 mg pch

maar, nu heb ik dus sinds vrijdag vooral 's avonds heel veel brandend maagzuur, hier had ik echt nooit last van. gisterenochtend misselijkheid. en vanochtend misselijkheid en kramp alsof ik ongesteld zou moeten worden..

zou dit dan toch te maken kunnen hebben met die vergeten pil? of zou het ook door de andere, lichtere pil kunnen komen?
    ik ben na mijn stopweek met deze pil begonnen, was dit wel gewoon veilig?

ik weet dat ik hier eerder over na had moeten denken, aangezien ik een vaste vriend heb,en dus ook sex heb.. maar goed daar ben ik nu te laat mee..

ik hoop op reacties van jullie. :)
    groetjes

2. Chai

Chai Niet meer actief

Hoi,

Ik denk maar dat weet je zelf natuurlijk ook dat het echt heel slecht voor je lichaam is als je twee verschillende pillen door elkaar gaat slikken. Dus ik denk dat je lichaam erg van slag is nu.
    Maar test even voor de zekerheid zou ik zeggen, dan heb je duidelijkheid.

3. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Hier sluit ik me bij aan

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Normaal gestoken is de pil wel gewoon veilig.
    Ik kreeg laatst ook Een andere pil en de dokter zei dat hij wel meteen veilig was.
    Het is inderdaad niet slim om even van pil te wisselen!
    En straks weer beginnen met de oude,dan krijgt je lichaam inderdaad een flinke klap.
    Het zou inderdaad ook nog kunnen dat de pil te licht is voor je.
    Succes!

Deel Deze Pagina