Hallo Allemaal, Aankomende dinsdag moet ik ongesteld worden, nu heb ik afgelopen week in de nacht van maandag op dinsdag hele erge stekende buikpijn gehad een beetje een menstruatie achtige buikpijn alleen dan pijnlijker en ik werd er kots misselijk bij(dit is dus een week voor mijn verwachte menstruatie).. die misselijkheid heb ik nu nog...Toch maar een testje gedaan gister, maar die gaf negatief aan,zou het kunnen dat ik te vroeg ben geweest met testen? heb normaal een cyclus van 28 dagen en mn temperatuur is nu 37,2 terwijl dat normaal zo rond de 36,5 ligt, ook heb ik nog steeds last van die buikpijn en erg misselijk erbij en heel tijd lage rugpijn... wat denken jullie, zou ondanks de negatieve test er toch een kans bestaan dat ik zwanger zou zijn?
Hoi Femkejansen, Ik denk dat je te vroeg een test heb gedaan. Het kan zijn dat je zwanger ben. Hoe lang ben je gestopt met de pil? Ik had ook een test gedaan 4 dagen voor dat ik mijn menstruatie moest krijgen deze was ook negatief. Toch bleef ik last houden van duizelingen en ik heb 2 dagen later een test gedaan die was positief. Hou de moed test anders zaterdag of zondag nog een keer. Hou je me op de hoogte.
Dankjewel voor je reactie Nou ik slik nog gewoon de pil, alleen in de eerste week van de nieuwe pil strip op dag 5 de pil vergeten en wel steeds onveilige sex gehad, ervoor en erna! Dus mocht ik zwanger zijn is het sowieso geen geplande zwangerschap, maar als t zo is,is het kindje meer als welkom, en stiekem hopen mijn vriend en ik wel dat t raak is... Heb ook last van mn borsten, af en toe van die steken erdoor heen en zon ''blauwe plek"" gevoel zegmaar...
hallo allemaal, ik was 5 maart voor het laatst ongesteld... heel soms ben ik misselijk,soms pijn in me borsten (zijkant) en heel af en toe heb ik hoofdpijn en ben ik duizelig... ik heb wel sinds een paar dagen last van me onderrug en in me onderbuik?? zou ik een test doen of zeggen jullie,het is nog te vroeg?? groetjes biby
hoi dib! wat leuk dat je reageert! ben helemaal nieuw dus moet alles nog even uitpluizen haha ik word normaal heel onregelmatig ongesteld dus er is geen pijl aan te trekken...maar nu met al die rare kwaaltjes soms,weet ik het helemaal niet meer...ben zooooo benieuwd of ik zwanger ben...dus jij zegt dat ik gewoon een test moet/kan doen? groetjes biby
Nou, je bent al een aardig eind op weg met 39 dagen. Heb je enig idee wanneer je eitje is geweest? Misschien is het handig om ovulatietesten te gebruiken als je onregelmatig ongesteld bent, dan weet je in ieder geval dat je 14 dagen na je ei kan testen. Of gaan temperaturen. Maar ik zou zo zeggen; dit weekend testen!
ik heb echt geen flauw idee.... ga van het weekend testen en als het niks geworden is ga ik toch temperaturen of een ovulatietest gebruiken....maar misschien is dat helemaal niet meer nodig?? (hoop ik) fijn dat je dit zo met iemand kan delen allemaal... (mannen hebben hier namelijk niet zoveel verstand van) laat het je weten als ik een test gedaan heb!! super bedankt voor je reactie... groetjes biby
Ha ha, nee de mannen zijn hierin iets minder ontwikkeld Ben benieuwd dit weekend! Ik ga zaterdag ook testen, 2e ronde 2e kindje. De eerste liet 16 rondes op zich wachten maar ik heb nu veel aanwijzingen dat het nu al raak is Kan niet wachten!
die temperatuur is logisch..dat word altijd hoger, als je temperatuur zo blijft tot dinsdag is de kans redelijk aanwezig dat je zwanger bent, als je niet zwanger bent zou de temperatuur zondag of maandag moeten terugzakken, dan weet je dat je dus ongi gaat worden. en ik denk indd dat je wat vroeg heb getest..nog even afwachten dus. en die lage rugpijn en buikpijn waar je last van hebt kan ook gewoon wezen dat je ongi gaat worden. gewoon even rustig afwachten (hoop dat dat je lukt) succes
Hoi femkejansen, Het zou kunnen dat je door vergeten van de pil zwanger ben. Heel veel mensen denken als je in de tweede week van de strip de pil vergeet dat de kans groter is om zwanger te raken maar het is juist in de eerste week dat de kans groter is. Spannend meid. Ik duim stiekem met je mee dat het raak is maar vergeet niet het komt niet vaak voor dat je zwanger raakt als men de pil slikt maar het kan wel
Hoi Biby, Ik zou ook gewoon een test doen. En wat dib zegt over temperaturen het is idd makkelijk zo weet je een beetje wanneer je menstruatie eraan komt of toch zwanger ben. Ik duim met je mee dat je over een paar dagen een positieve test in handen heb.
hoi biby,ik had je een krabbel gestuurd op jou pagina ik zei ook testen! wij zitten op gelijk niv haha maar bij mij nog neg dus ik ga volgende week weer testen mochr ik het nog niet zijn geworden wat ik uiteraard ook niet hoop te worden suc6 en hou mij ook ff op de hoogte he liefs jolanda
hoi dans en jolanda, ik heb vandaag een test gehaald!! (clearblue digital) weet alleen niet wanneer ik die test kan doen? volgens mij is het s'morgens het beste toch? zo ja,dan ga ik dat morgenochtend gelijk doen!!!!!! of kan ik het vanavond al doen?? hahaha ben helemaal niet zenuwachtig hoor...... wat jammer voor je jolanda.... maar geef de moed niet hoor!! jou tijd komt ook dat je een gat in de lucht springt haha natuurlijk hou ik je op de hoogte!! liefs bianca
Hoi Biby, Ik heb ook met de claer bleu getest. Ik zou het morgen ochtend doen. O meid spannend ben zo benieuwd. Ik hoop dat de test positief is. Ik ga voor je duimen.
dank je wel dans!!! ik hoop het ook dat de test positief uitpakt!! ga het morgenochtend gelijk doen!! hou jullie op de hoogte!! liefs bianca
en dip.... voor ons is het ook de tweede ronde,tweede kindje haha hoop dat het goed uitpakt allemaal voor je/jullie... kom vaak kijken hier op deze site hoor! wil graag op de hoogte blijven van al jullie zwangerschappen.... succes allemaal!! liefs bianca