bahh ik heb zonet een pannenkoek met stroop en mieren gegeten!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Snne, 25 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snne

Snne Bekend lid

10 feb 2011
    840
    8
    18
    NULL
    NULL
    Ohh ohh... Ik had net een paar lekkere pannenkoeken gemaakt en had er al 2 met stroop op. Toen zag ik ineens dat er een mier in de pot zat :eek: toen ik wat beter ging kijken zag ik er nog een paar... (Echt heel dik onder de stroop) Ik heb niet heel die pot uitgespit want ik wil niet weten hoeveel mieren erin gezeten hebben!!!! Bahh Bahh hoe ze er in gekomen zijn geen idee want de pot zat gewoon dicht! Maar nu... Dat ik misschien een paar miertjes heb opgegeten... Nouja goed lekker is anders maar daar ga je vast niet dood van... Nou hadden we een tijdje terug last van mieren in onze keuken en hadden we lokdoosjes gezet... Heb ik, als ik dus inderdaad een paar mieren heb gegeten, nu ook dat gif op? En zo ja kan dat dan kwaad??
    Ohhw Bahh ik ben nu een beetje misselijk....

2. Joycey

Joycey Niet meer actief

Nee, het kan geen kwaad want het komt terecht in jouw maagzuur en daar wordt het verder afgebroken. Het is slechts het psychische gedeelte wat in de weg zit. Het mierengif is te summier voor jouw lichaam.

Ik zou er zelf ook misselijk van worden. Maar kwaad kan het zeker niet :)

3. Snne

Snne Bekend lid

10 feb 2011
    840
    8
    18
    NULL
    NULL
    Ah gelukkig dat stelt me weer een beetje gerust!!

4. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Heb dit vorig jaar gehad met cola.. zo vies, moest overgeven van het idee alleen al. Maar moest wel lachen toen ik de titel zag, sorry :p Smerig hoor :p

5. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.019
    548
    113
    hou op schei uit. rot beesten, hier ook al weken aan het vechten met die dingen in huis.

6. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik heb het zelf een keer gehad met hagelslag bij kennissen. Zij vroegen mij op hun dochter te passen en ik was zojuist van plan om een boterham met hagelslag voor haar te maken - daar had ze zin in voor het ontbijt - en ik ontdooide het brood, besmeerde hem met boter en goot daar de hagelslag overheen... MET KRIOELENDE MADEN.

Hahahaha, ik heb de kleine meid meegenomen en we zijn bij de bakker gaan eten die ochtend :D

7. knap

knap Niet meer actief

bah bah bah... zou me maag leeg gooien denk ik. kwaad zal het wel niet kunnen ...

8. TempusFugit

Iew Joycey, dat je dan überhaupt nog wat naar binnen gewerkt kreeg :p Ik vind maden nog 10x erger dan mieren.

9. ariel3

ariel3 Actief lid

27 mrt 2009
    477
    0
    0
    Frankrijk
    Leggen de mieren die in aanraking komen met dat gif niet gewoon meteen het loodje? Lijkt me niet dat ze het lokdoosje inlopen, er weer uit lopen en vervolgens de strooppot in lopen.

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ah bah meiden.....:D

11. Joycey

Joycey Niet meer actief

Haha :D Ik heb gelukkig een sterke maag en als er een kwartier overheen gaat, kan ik het van me afzetten.

12. Joycey

Joycey Niet meer actief

Nee, ze wandelen juist terug naar het nest (of de plek van voeding om vervolgens daarna naar het nest te gaan) en leggen daar het loodje.

13. Snne

Snne Bekend lid

10 feb 2011
    840
    8
    18
    NULL
    NULL
    Blegh dat vind ik nou wel echt super goor!! Dan had ik echt spontaan alles uitgekotst gelukkig dat je ze niet hebt opgegeten :)

En ik had ook moeten lachen als t bij een ander was gebeurd haha
    . Mijn zusje heeft ook eens mieren gegeten nouja eigenlijk gedronken lagen bij gaar ook in een glas cola. Toen heb ik ook erg gelachen.

14. Snne

Snne Bekend lid

10 feb 2011
    840
    8
    18
    NULL
    NULL
    Haha nou deze hebben het loodje gelegd IN de stroop pot.. echt ik zit me nog steeds af te vragen hoe ze er in gekomen zijn??? Nou de pot ligt inmiddels al lang en breed in de kliko voorlopig ben ik ook wel even genezen van een pannenkoek met stroop of stroop überhaupt :p

15. knap

knap Niet meer actief

kan het mij voorstellen.

16. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    he getsie haha

17. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Ow herkenbaar.
    Ik ging vroeger bij de buurvrouw pannenkoeken eten...
    Iedereen nam stroop op de pannenkoeken en ik suiker (ik lustte toen nog wel stroop)
    Ik vertrouwde de stroop niet en zei wat zijn die zwarte spikkels in de stroop, welke spikkels ik zie niets en iedereen lekker dooreten.
    Tot er op eens 1 een ingeving kreeg en beter keek naar zijn pannenkoek en ja hoor mieren en niet een paar. Echt afgeladen vol zoveel, denk wel honderden! Ze zaten in de pot aan elkaar gepplakt en de orginele stroop was niet meer te herkennen.

Ik heb nooit, maar echt ook nooit meer stroop gegeten sinds die dag. Nu nog trauma van en ze probeerde mij ook stroop aan te smeren bah bah. Ik zooooo blij dat ik het toen niet gegeten had maar verder iedereen. Ik zie die pot nog steeds voor me. Ik word er nu nog misselijk van (laat staan de rest :D )

Nee het gif kan geen kwaad, maar de misselijkheid is wel te verklaren hoor. Ik heb het nog elke keer als ik zo'n zelfde stroopfles zie hahahaha
    Succes!!

18. TempusFugit

@Meijtje: Scarred for life :p

19. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    :D Zeker weten hahahaha

20. Islah

Islah Niet meer actief

Als je er nu nog een roze koek achteraan eet...

Deel Deze Pagina