Ik vind dat je gelijk hebt wat betreft het ongevraagd (2x) eten in de mond stoppen van jou kind, zeker als dit dingen zijn die je meestal nog niet geeft aan een baby. Wat betreft die ongewassen handen, daar zou ik dan niet wakker van liggen, maar ja mijn kindjes zitten op het kdv en als mijn dochter de kans krijgt eet ze van de vloer
Je moet gewoon heel hygienisch met een baby omgaan. Voordat iemand onze dochter in handen krijgt vragen we eerst of hij/zij de handen wil wassen. Vooral als die persoon van buiten komt. Winkelwagentjes, roltrappen maar ook een autostuur is het meest vieze wat er is. Zou je dat aflikken? Nee natuurlijk niet maar dat is wel wat ze van je kindje vraagt. Misschien moet je het zo brengen want iedereen moet dat begrijpen!! Toch?
Het gaat toch om het principe? Ze geeft bij de eerste keer aan, dat ze het niet wil hebben. Los van het feit, of het nou wel of niet met de vingers is. Ik vind het asociaal van de schoonzus en niet alleen asociaal, maar ook respectloos.
bedankt meiden helaas kan ik het niet meer terug draaien ze heeft haar vingers al laten aflikken maar volgende x ga ik goed boosworden
Bij een eventuele (hopelijk niet) volgende keer, gewoon even flink boos worden. Niet gaan schreeuwen ofzo,dat is niet leuk voor je kindje, maar loop maar even weg! Hier ook gebeurd met schoonzus: ik had al 2x gezegd dat mijn dochter van toen net 3 maanden(!!!) absoluut geen slagroom mocht... En wat zie ik vanuit mijn ooghoek??? Ja hoor, gewoon stiekem toch toen. Ik ben opgestaan, heb mijn dochter gepakt, keek mijn vriend op een zeer indringende manier aan (stond ook direct op toen ) en ben weggegaan. Het heeft wel impact gehad, vooral omdat ik normaal heel rustig, en niet snel kwaad te krijgen ben. Nooit meer gebeurd daarna.
Oef, ik vind dat nogal wat! Niet zozeer de ongewassen hand, maar wel dat ze het ongevraagd gewoon doet en zelfs een tweede keer nadat jij zei dat dat niet mocht! Mijn dochter heeft koemelkallergie en ik zou dus echt heeel boos worden als iemand haar zomaar iets voert! Ik zou het wel nog even duidelijk tegen haar zeggen, gewoon dat ze echt niet meer zomaar iets moet voeren. Ik zie mijn schoonvader en schoonzus er ook voor aan om zomaar iets te voeren als mijn dochter iets ouder is...
ja precies ik ga niet schreeuwen , ik pak mijn zoontje wel direct van haar schoot en loop weg ! mocht het nog een keer gebeuren! dan komt de boodschap wel duidelijk over bij haar denkik!
Ja als mijn zoontje koemelk allergie had en als ze dat zou doen dan zou ik wel goed boos worden hoor! maar hier niet aan de orde gelukkig! maar ik vond het heeeeeel stom van haar dat ze dat zo deed!!!! En terwijl ik nee heb gezegd maar volgende x pak ik zoontje en loop wel weg!!!!!
Ieuw, wat zei ze erop toen jij dat zegde? Hier ook zoiets meegemaakt (moeder van een vriend meende met een lepeltje die ze in haar mond had gestopt een beetje koffie te geven :s sommige mensen en dan zeg je er wat van en dan zegt ze, vroeger toen met onze ... deed ik dat ook :s )
Ik had haar de deur laten zien! En goed gezegd waar het op staat ook tegen broer! Slagroom aan een 6 maand oude baby?!