Jeetje ik schrok wel even toen ik je verhaal las. Gelukkig is alles goed gekomen. Gefeliciteerd met Bailey Jules Geniet er maar lekker van je dochtertje
Zo das schrikken... maar geluk heeft gewonnen ... wees trots op je kleine meid... en gefeliciteerd natuurlijk
Gelukkig dat alles goed is gekomen!! En dat jullie grote/kleine wonder geboren is!! Geniet van jullie meisje!! Groetjes Carry
Halllllllo, Allereerst gefeliciteerd!!! jeetje wat een verhaal zeg. Krijg er gewoon kippevel van. Echt heeeeeel super dat het zo goed is afgelopen zeg. Geniet er maar lekker van. Groetjes Karin
jeetje meis wat moeten jullie geschrokken zijn en toppie dat jullie meiske zon vechtersbaasje is hopelijk gaat het goed met jullie beidjes heel veel geluk met jullie engeltje
Jeetje zeg wat zullen jullie geschrokken zijn . ik wel bij het lezen van je verhaal . van harte gefeliciteerd met jullie dochterje . yvonne
Gelukkig is alles helemaal goed gekomen met jullie tweetjes!! En wat een mooie naam heeft ze zeg! heel veel geluk met haar!! xxx Marijke
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Bailey! Wat hebben jullie veel geluk gehad zeg! Fijn dat alles toch goed is met haar.
Och meid wat een verhaal... Maar gelukkig gaat alles goed met jou en met jullie kleine meid... Geniet van het buidelen, dat vond ik ook altijd zo lekker met Kaylee, hebben we nog doorgezet tot ze een maand of vier was, toen vond ze t zelf niet meer zo leuk. Ik hoop dat jullie meisje snel naar huis mag...
gefeliciteerd! en wat is het een prachtige meid! geniet er maar lekker van en ik weet zeker dat niet een engeltje maar de hele hemel op jullie schoudertjes hebben gezeten