Ik vind niet dat een naam perse bij de naam van het oudere kind moet passen. Bailey vind ik persoonlijk niks, Joy wel leuk
Vind beide namen leuk maar idd niet heel erg passen bij Wessel want ook niet perse hoeft natuurlijk. Ik vind de naam Bailey echt geweldig, leuker dan Joy!
Wij hebben een mopshondje die Bailey heet... Dus die valt af. Ik zeg dus Joy al is het totaal mijn ding niet! Succes
Bailey vind ik echt geen naam...ja mijn kat heet Bailey en is prima geschikt voor haar maar niet voor een meisje. Joy vind ik wel een leuke naam. Inderdaad een ander soort naam als Wessel maar dat zou mij niet zoveel uitmaken.
Joy! Bij Bailey denk ik als eerste aan het drankje, dan aan een hondennaam en als laatste aan een jongensnaam... een meisje zou niet in mij opkomen. Ook ik ben van mening dat een naam niet hetzelfde soort als oudere broer/zus moet zijn.
Ik moet bij Bailey(s) ook gelijk aan drank denken. (En aan een kat, maar dat zegt niet zoveel, want onze kat heette Fleur en zo heten toch ook echt heel veel kinderen. ) Joy vind ik wel leuk. Maar ik zou bij Wessel ook voor een meer Nederlandsklinkende naam gaan.
Ik houd wel van Engelse namen, maar Bailey doet mij ook aan drank denken. Ik ga dus voor de vrolijke naam Joy.
Ik kreeg een tijdje terug een geboortekaartje binnen en het kindje heet Bailee. Vind het wel een leuke naam, maar idd die ass. met drank.
Ik vind Joy leuker, evt kun je er Joyce van maken als je dat mooier bij Wessel vindt passen. Bailey vind ik ook leuk! Logisch dat veel mensen aan drank moeten denken, maar daar hoort toch echt nog een extra letter achter De namen die wij voor onze meiden hebben heb ik ook weleens bij katten gehoord, maar ach... Bailey is geen echte honden of kattennaam natuurlijk. Het zou wat anders zijn als je je kind Snuffie, Kwispel of Swiffer gaat noemen
ik zou dan voor Joy gaan.. Niet mijn smaak maar ik ken met de naam Bailey alleen maar dieren.. Vind Joy ook niet echt bij Wessel (stoere naam trouwens!) passen maar dat is je eigen keus natuurlijk
Bailey was mijn nummer 1 naam maar mijn man vond hem te Engels. Ik zou dus voor Bailey gaan. Ik vind het trouwens geen honden naam... ik vind dat te veel mensen hun dieren een mensennaam geven.
Bij Bailey denk ik net zoals vele aan drank, daarnaast vind ik het ook meer een jongensnaam. Joy vind ik leuk, maar niet zo mooi bij Wessel.