Goedemiddag, Ik heb een vraagje aan u. Mijn dochtertje is nu 4 maanden geweest en ze heeft al een week of 3 last van heel erg kwijlen, bijt de hele dag op haar handjes, heeft dik tandvlees, poept heel dun en zuur, en heeft uitslag op haar kontje naar haar vagina toe. Ik smeerde dat elke dag in met sudocreme en na een week was het weg maar nu is het weer terug en nog erger. het is ook best wel warm. Ik heb haar nu op bed met alleen een rompertje en der pamper heel losjes. ik verschoon haar naar elke keer poepen en plassen en smeer haar dan ook weer in. Het lijkt een beetje op een soort rode dikke laag die boven op haar huidje ligt. soms lijken het ook allemaal soort van schilfertjes maar dan zonder dat je die eraf kan krabben. Wat kan ik het beste doen? en wat zou dit kunnen zijn? Groetjes, Lovecouple
Hallo, Klinkt ook een beetje als een schimmelinfectie. Daktarin creme voor uitwendig gebruik wordt wel hiervoor gebruikt. Misschien even overleggen met je HA. Dit is bij de meeste drogisten zo verkrijgbaar. Of bij je apotheek. Ilja