op de computerkamer lagen er tig dode wespen en half suffe niet van die hele grote maar toch??? nu vond ik er ook al een paar op zolder dood weet niet zo goed wat ik moet doen heb zowiezo de ramen dicht gedaan
Komt op mij meer over dat je buren een nest hebben laten ruimen/verdelgen. Misschien eens navragen. Bah, nare beesten zijn dat.
mijn man is op het dak geklommen en is met een spuitbus aan de gang geweest ik hoop dat nu voorbij is ben zo bang voor die beesten
Wij hebben het ook gehad, een aantal jaar geleden al wel hoor, op wat toen logeerkamer was. Maar er bleek dus ook een nest te zitten, is van die verdelgspray ingegaan oid en daarna geen last meer van gehad. Zo raar ze zaten zelfs onder het opgemaakte bed onder het dekbed...hoe komen ze daar nou toch...?! Wel liggen er hier nu overal dode hommels, alleen dan dus buiten, op de hof, in de tuin, op de stoep, dat vind ik ook zoiets raars, maar vooruit, zal aan mij liggen.
Ik werk in een groente en fruit winkeltje en daar zat het vandaag vol met die vieze beesten! Ze kropen tussen de kersen waardoor ik heel erg voorzichtig elk kersje moest vastnemen. Ze zaten trouwens op al het fruit .. ik heb de hele dag lopen springen van het verschieten met het nodig geluid bij De klanten hebben in ieder geval vermaak gehad