Vandaag hoor ik of ik een woning kan krijgen.

Discussie in 'De lounge' gestart door Vica86, 19 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Vandaag hoor ik als het goed is of ik een woning kan krijgen. Het is enorm spannend. Ik sta op nummer 1, maar heb wel erge schulden. De woningbouw is die buurt aan het verbeteren en controleerd iedereen daar dus streng.
    Ze hebben geen probleem met schulden als er een schuldregeling is. In mijn geval bij de stadsbank.

Nou zegt de stadsbank dat de schuldregeling in gaat zodra ik een huurcontract heb.
    Maar de woningbouw zegt dat ik een huurcontract kan krijgen, zodra de schuldregeling in is gegaan.

Beide snap ik heel goed, maar ik hoop dat ze zich realiseren dat ik door deze situatie in een hoek gedrukt wordt waar geen uitweg meer is.

Als de stadsbank mij eerder een schuldregeling laat tekenen is dit dubbel werk voor hun. Maar ja, het is wel de enige mogelijkheid voor mij om die woning te krijgen. En die woning is gewoon perfect!

Het is heeeel spannend dus vandaag! Duimen jullie met mij mee?

2. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    ik duim mee succes!

3. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    Ik duim met je mee! Enig idee hoe laat je wat hoort?

4. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Och meid, wat spannend.

Ik hoop echt dat ze eruit komen en dat je de woning krijgt.

Toch wel weer enorm slecht geregeld door dit soort instellingen.

5. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Ik hoop dat je de woning krijgt, succes!

6. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Net nog naar de stadsbank geweest (moest ook even vacatures kijken bij het uwv) maar mijn contactpersoon was in gesprek. Balen, anders had ik het gelijk door kunnen geven.
    Hij heeft alle info per mail, maar als ik er bij ben weet ik zeker dat het gebeurd ;)

7. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Nee totaal geen idee.

8. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ohhh spannend meid!!!
    Hier zitten wij ook nagel te bijten of wij een huis krijgen ja of nee maar dat heeft niks met schuld te maken maar of alle papieren kloppen etc... TJa helaas is het tegenwoordig steeds moeilijker om een huis te krijgen, zelfs een huur huis!

Maar ik duim voor je meid :)

9. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ja idd, maar het is in mijn situatie heel logisch dat er gedoe is.
    Alhoewel mijn contactpersoon bij de stadsbank al had gemaild dat er zowiezo een schuldregeling komt zodra er een huurcontract getekend is.
    En toch vind de woningbouw het niet betrouwbaar genoeg omdat er nog niks getekend is bij de stadbank.

10. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.561
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Ik duim ook voor je.Wij hebben zelf in 2005 een woning gekregen terwijl we in de schuldsanering zaten,ze deden eerst ontzettend moeilijk maar uiteindelijk dus toch de woning gekregen,ook dankzij onze maatschappelijk werkster.

11. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Heb je al wat gehoord?

12. Vica86

Vica86 Niet meer actief

het is nog niet echt letterlijk uitgesproken maar het lijkt erop dat ik het huisje mag hebben!

13. klavertje4

klavertje4 Bekend lid

15 jun 2009
    788
    5
    18
    NULL
    NULL
    Alvast gefeliciteerd.

Hoop dat het echt door gaat.

14. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    O Wauw, dat zou te gek zijn!

Hopelijk krijg je het gauw 'zwart op wit'!

Ik duim voor je!

15. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

11 nov 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    zou toch helemaal toppie kunnen zijn als de stadsbank en de woningbouw contact met elkaar opnemen vanwege hun standpunten. Dat ze hun standpunten duidelijk maken naar elkaar en er dus voor beide win-win is. Of is dit te zwart-wit gezien??

Duim iig voor je!!

Deel Deze Pagina