Hallo allemaal, een tijdje terug schreef ik een onderwerp Gatver. Ik heb in aug een missed abortion gehad en ben als de dood dat we nu weer zoiets mee maken maar ik blijf positief denken hoor. Sinds een paar weken werd ik misselijk in de zin van wakker worden en dan een weeig gevoel in mijn maag geen trek in eten of juist wel en dan eet ik en denk ik GATVER. Ik heb het de ene dag erger dan de andere. Nu als ik kruidig eten ruik ( ben ik normaal erg dol op) ga ik bijna over mijn nek krijg ik een walgelijk gevoel in mijn maag. Of als ik ook maar iets zie wat eruit ziet als poep ( van die zachte ) ga ik ook al bijna over mijn nek. Mijn jongste zoon is nu 18 maanden tja die draagt nog een luier en die kunnen nog wel eens erg ruiken nou dan kijk ik niet eens verschoon hem maak zijn billen goed schoon en klaar. Ik heb twee jongens op de wereld gezet en bij deze zwangerschappen niet zo erg last gehad van misselijkheid zoals nu. Bij mijn eerste extreme maagzuur en bij mijn jongste erge wisselende buien thats it. Zou het dan misschien nu dan toch een meisje worden? Bij mijn jongste was ik er heilig van overtuigd dat het een meisje zou worden ik verklaarde de echoscopiste geloof ik bijna voor gek toen ze zei gefeliciteerd jullie krijgen een jongen en de keren daarna ( stuk of 7 keer door complicaties ) bleef ik vragen en en en weet je zeker dat het een jongen is. Wie heeft ook verschillende zwangerschappen gehad bij verschillend geslacht of juist niet? xxx Jet
Ik heb nu drie meiden en totaal verschillende zwangerschappen gehad. Dus die bakerpraatjes geloof ik niet in.
Ik was bij me dochter negen jaar geleden ook behoorlijk misselijk en bij deze zwangerschap ook weer en dit word een jongetje dus ik geloof ook niet in bakerpraatjes groetjes jolanda 20 weken zwanger van een jongetje
wij hebben alle bakerpraatjes die we konden vinden op een rij gezet: 20 : meisje, 23 : jongen. tja, het wordt een jongen, dus die 23 hebben gelijk het blijven bakerpraatjes, het enige wat werkt is een echo... groetjes, lidwina