ik weet niet of het "harde buiken"zijn want t is mn eerste maar ik heb steeds voornamelijk op het werk dat mn buik knalhard wordt en dat echt niet fijn soms zelfs pijnlijk wat houdt dit in? is dit normaal? is dit slecht? (werk in verpleeghuis)
eej makey die harde buiken heb ik dus ook alleen ik heb er ook een menstruatie achtig gevoel bij wat ook door trekt naar mijn rug. je zult toch rust moeten nemen en geef het ook ff door aan je VK of GYN want per toeval zag ik gisteren mijn VK prive en vertelde waar ik last van had en ze zei dat ik gelijk moest bellen als ik er weer last van heb! ze had liever dat ik 1 x teveel belde dan 1 x te weinig! vandaag moet ik voor controle comen en dan zal ik wel te horen krijgen wat ik het beste kan doen. het is idd geen fijn gevoel bah... nou heel veel succes en neem veel rust je baas heeft er hopenlijk wel begrip voor... groetjes Mandy
Bedoel je dat gevoel dat je een voetbal hebt ingeslikt? Da's inderdaad een harde buik. Is op zich normaal, zolang je er niet teveel per dag hebt (een paar keer geeft niet), dan moet je het rustiger aan doen. Het voelt niet prettig aan maar ze mogen niet echt pijn doen, dan kun je toch het beste je vk even bellen.
als je heeeeel vaak een harde buik hebt op een dag kan het ook zijn dat je blaasontsteking hebt ik had het ook heel erg veel rond de 20ste week en toen had ik blaasontsteking
dat dacht ik eerst ook gupsie had ook netjes mijn urine ingeleverd, maar nu blijkt dat ik een verzakking van mn baarmoeder heb zodra er druk om mn baarmoedermond krijg dan krijg ik dus die harde buiken en weeachtige pijn in mijn rug moet nu dus heel rustig aan doen van mn vk...