Lieve meiden! Ik heb vanmiddag met 6.0 een echo gehad en ze zagen daar een prachtig mooi kloppend hartje. Ik was even een uurtje wat geruster maar vraag me nou af hoeveel % kans heb je nog dat het misgaat? Is dat net zoveel als voor kloppend hartje of neemt dat af?
De kans is er nog steeds natuurlijk, maar als je een kloppend hartje hebt gezien neemt de kans wel af. Gefeliciteerd!
Het risico op een miskraam neemt absoluut af na het zien van een kloppend hartje. Het risico blijft aanwezig tot je 12w bent, maar met elke week dat je verder komt wordt het kleiner. En een kloppend hartje is een eerste -en heel belangrijke- stap! Gefeliciteerd!
Heb regelmatig gelezen dat de kans dat het misgaat nog maar 5 % is na het zien van een kloppend hartje. Helaas geen garantie inderdaad, zie handtekening
Ik vond dit: "Research has shown that if you see a heartbeat at 6 weeks of pregnancy, the chances of the pregnancy continuing are 78%. A heartbeat at 8 weeks increases the chance of a continuing pregnancy to 98% and at 10 weeks that goes up to 99.4%." Bron
Gefeliciteerd!!! En ik juich heel hard mee wij zelf hebben gisteren een kloppend hartje gezien nou toen kwam de tranen hahaha heb gelachen en gehuild in 1. Alle spanning kwam eruit doordat de vorige zwangerschap een drama was dmv een miskraam en ellende er achteraan. Ik snap je zenuwen omdat het nu nog fout kan gaan. Ik ben nu precies 7 wk zwanger en heb 4nov de volgende echo en kan niet wachten hahahaha