dag allemaal, ik had vanmorgen, toen ik naar de wc ging, opeens een vrij grote natte plek in mijn onderbroek. deze plek was zo goed als geurloos en voelde plakkerig aan. Ik heb een schone onderbroek aangedaan (was toevallig thuis vandaag ) en keek net nog een naar die plek in mijn andere broeje en nu is het wit opgedroogd. Is dit gewoon extra vloed of is dit iets anders; urine of misschien klein beetje vruchtwater (dat hoop ik toch niet). Ik ben morgen 22 weken zwanger....
Dat is gewoon afscheiding. Vruchtwater droogt helder op en ruikt zoet. Urine droogt ook helder op, maar ruikt anders.
Oké, bedankt voor de informatie! Het is niet leuk opeens zo'n plens in je broek.... Maar ben blij dat het onschuldig is
Vruchtwater ruikt niet...ik heb bij de eerste een hoge vliesscheur gehad en ik vond vruchtwater nergens naar ruiken... Urine en afscheiding ruik je echt..
Ik vind juist dat afscheiding nergens naar ruikt hoor.. en vruchtwater is echt een sterke zoete geur die herken je echt wel! Dit lijkt me indd afscheiding heb er ook last van☺
Ik ben pas bijna 9 weken zwanger en heb nu al meer afscheiding dan normaal, is echt doorzichtig maar wat plakkerig en sorry, maar vind het toch wel echt een beetje ruiken, was me daardoor ook wel wat vaker van onderen. Zover ik weet is dat heel normaal, sommigen hebben het heel af en toe en sommigen hebben het de hele zwangerschap.
Ik verlies momenteel (was tussen de 14 en 24 weken ook zo) af en toe ook van die 'golfjes', heel onaangenaam maar het hoort er kennelijk bij.