hoi iedereen! Ik wil met de 20 weken echo meteen vragen naar het geslacht. nu weet ik dat er een kand bestaat dat ze niet kijken of het misschien niet kunnen zien, want de echo op zich is natuurlijk veel belangrijker dan de rest! Ik dacht weet je wat al zouden ze het zien dan wil ik wel zo zeker mogelijk weten dat het ook klopt dus ik bel een echoburo. Nu hebben ze morgenavond al plek whaaaaaaa Moet er zo aan wennen dat ik niet 5 december pas iets weet maar morgen al! Ben zo zenuwachtig nu! Voel de kleine regelmatig bewegen en daar ben ik zo blij mee..de eerste helft is namelijk zo aan me voorbij gegaan! Ik heb trouwens geen échte voorkeur maar ik heb 1 meid dus een jongetje lijkt me erg leuk! maar 2 dames waar ik lekker nageltjes mee kan lakken is natuurlijk ook helemaal geweldig! wie van jullie gaat ook nog een geslachtbepaling doen en hebben jullie een voorkeur...even afgezien dat we allemaal een super mooi en gezond kindje willen! wou dit even met jullie delen!
Ik wil zeker een geslachtsbepaling laten doen en wil graag een jongetje... Heb al 2 meiden..... Liefs Jeanney
ik heb er 1 met 18 weken laten doen maar kreeg zeker geen garantie ! met de 20 weken echo is het weer bevestigt maar heb voor de zekerheid met 28 weken er nog 1 gedaan hoor je hoort soms van die verhalen .. die echo foto staat trouwens in mijn album nou duidelijker kan bijna niet ... heel veel succes morgen ben benieuwd
Ik weet het woensdag avond.. hoop ik Heb niet echt een voorkeur een meisje vind ik schatig.. en een jongen weer stoer.. Mijn gevoel twijfeld echt wat het word ik dacht eerste een meisje, maar omdat ik dat dacht toch weer een jongen, ook zegt iedereen in mijn omgeving dat het een jongen wordt. Alleen me moeder niet.. Ik vind het spannend... Hebben jullie een vermoeden...!
kan ik me heel goed voorstellen. Omdat ze nooit 100% garantie geven. Maar als ze 3x hetzelfde zeggen lijkt me dat het wel duidelijk is wat je mag verwachten
michellle81: haha duidelijker kan niet he avana1986: denk een jongen haha maar dat slaat nergens op want met de 1e dacht ik dat ook Ellen291982: precies liever 2x dan 1x en de kamer is blauw ipv roze hahaha
haha.. gelukkig heb ik over een paar dagen een beetje zekerheid.. ik heb nog een afspraak staan bij week 21 en bij week 25 dus.. hoop wel dat het dan blijft wat ik woensdag avond te horen krijg.
wij wilden het ook heel graag weten en vandaag was het zover! we verwachten een gezond meisje en dat terwijl iedereen dacht dat we een jongetje zouden krijgen, inclusief pappie! we zijn echt helemaal gelukkig, onze voorkeur ging ook uit naar gezond en een meisje! met een jongetje waren we uiteraard net zo blij geweest het blijft een wonder!
Ik wil ook zeker een geslachtsbepaling laten doen! Ik heb een echo met 16 weken, maar denk dat ze het dan nog niet goed kunnen zien. Ik heb overigens geen voorkeur voor een meisje of een jongen. Veel plezier straks!
ik heb met 16 weken mijn geslachtbepaling gehad en het was overduidelijk een meisje..als ze er goed bij ligt is het wel te zien..
Ik wilde ook graag weten wat het werd.. na 2 jongens heb je dan toch ergens een beetje hoop dat het een meisje wordt. na een vruchtwaterpunctie bleek dus dat we nu een meisje krijgen.. ik ben der helemaal blij mee en mijn man ook.. suc6 morgen
Vanaf wanneer kunnen ze zien wat het word? Hebben jullie dan een pretecho laten doen om het geslacht te weten?
Ik heb volgende week woensdag een pretecho. Ik hoop zo dat ze het dan kunnen zien, ze vertelde mij dat ze niet konden garanderen dat het te zien is maar wel een grote kans erg spannend! Ik en mijn vriend denken zelf dat het een meisje word.. Het maakt ons verder niks uit! Spannend dat je morgen al kan! Veel plezier!
O, dus misschien kunnen ze het dan bij mij ook al zien! Spannend zeg, nu kan ik niet wachten tot het 9 december is...
Bij ons vertelde ze met de 20 weken echo dat we een jongen zouden krijgen. Bij de 4d echo een meid dus echt afwachten voor ons. Er staat wel een foto van de 20 weken echo in maar die is een beetje onduidelijk. Wij hebben een kindje wat de beentjes steeds niet ver genoeg elkaar doet om het helemaal zeker te weten. Het is en blijft een grote verrassing. Maar moet je zeggen dat het heel raar is als een ander zegt dat je een meid krijg als je er vanuit gaat dat je een kereltje krijgt haha
heb de foto bekeken van de 20 weken echo maar ik zie toch duidelijk een piemel hoor.. heb je ook een foto van de 4 d?