Hallo allemaal, Mijn vriend en ik hadden een trouwdatum gepland maar nu ben ik zwanger Heeft iemand hier ervaring mee? wat we nu het beste kunnen doen? Ik weet het eigenlijk niet zo goed. Moeten we de datum verzetten nadat we bij de vk zijn geweest? als we de datum laten staan ben ik alst goed is 8 maand zwanger. Ik denk niet dat dat nou zo verstandig is en hoe koop en wanneer koop je een trouwjurk? wie kan mij helpen? groetjes Mia
hai mia ik was al zwanger ( 20 weken ) toen mijn vriend me ten huwelijkvroeg, we wilde eerste nu nog even snel trouwen maar hebben toch besloten om te wachten tot volgend jaar. Ik ben daar heel blij mee want ik ben de hele zwangerschap zo moe geweestdat ik er niet aan had moeten denken om te gaan trouwen. Dit is toch een speciale dag die je optimaal wilt benutten en als je 8 maanden bent, dan is het zwaar kan ikje wel zeggen. Maar he je moet het natuurlijk helemaal zelf weten, wie weet voel jij je heel goed bij 8 maanden, maar hou er rekening mee dat de laatste maand zwaar is qua buik etc succes en natuurlijk gefeliciteerd groetjes
Hoi Loodje, dank je wel voor je antwoord. ik ben niet van plan om met 8 maanden te trouwen. net als wat je zegt: het is een bijzondere dag en ik wil er wel wat van mee krijgen. Nou jij sterkte met de laatste weekjes, groetjes
Voor een jurk kun je het aangeven bij de bruidswinkel waar je heen gaat, die hebben daar wel ervaring mee. Dan wordt de jurk echt op het allerlaatste moment vermaakt. Maar ik zou er zelf niet voor kiezen denk ik. Als je niet zwanger bent is een trouwdag al hartstikke zwaar en emotioneel enzo, laat staan met 8 maanden zwangerschap...!
hoi hoi, ik ben ook zwanger en ga deze maand trouwen ben dan 18 weken zwanger dus nog neit zo ver heen. we hebben juist besloten te trouwen doordat ik zwanger ben, maar wou niet trouwen als ik tonnetje rond ben dus daaorm deze maand maar. heb de jurk iets te groot gekocht zodat ik er in kon groeien en hij kan altijd nog ingemaakt worden asl ie nog te groot is.. groetjes
Ik was ook al zwanger toen ik trouwde, al wisten we het zelf nog niet; was nog heel pril. Met het kleed enzo waren er dus geen problemen, maar heb wel heel veel last gehad van vermoeidheid! Ik denk als je dan toch wil trouwen als je zwanger bent, dat je dat dan best doet als je zo'n 16-20 weken bent. Dan zijn volgens mij de kwaaltjes het minst en is de buik nog niet zo dik
Wij hadden ook al een trouwdatum gepland .En toen 9 weken voor ons trouwen bleek ik zwanger te zijn .Opzich zag je nog niet zo heel veel dus heb geen problemen met mijn jurk gehad .
ik ga trouwen in januari, en dan ben ik 22 weke.. dat lijkt me nog goed te doen. maar wil nie veel verder zijn met de zwangerschap.. lijkt mij vermoeiend. en met de jurk.. die maken ze het allerlaatste moment nog op maat!
Ik ben 27-09-07 getrouwd en was toen 28 wk. Het was een mooie maar zeer vermoeiende dag. Ik ben getrouwd in een hele mooie jurk, waar de buik precies in is gemaakt. Ik voelde me er heel mooi in en kreeg veel commentaar. Bij ons kwam het als een verrassing, maar als ik het opnieuw mocht plannen zou ik niet zo ver willen zijn, ik was helemaal op aan het einde van de dag! Als iemand nog een jurk zoekt met buik (halter), misschien kun je mijn jurk wel overnemen... pb me maar mail ik wel een foto! Groetjes, Mayke
Wij zijn getrouwd toen ik 23 weken zwanger was, en dus was er wel een buik maar nog geen mega buik. Ik ben gaan winkelen bij een zwangerschapsmodezaak (staat hier ook ergens in de linkjes), ook omdat ik geen "grote" trouwjurk wilde. Ik was wel een echt bruidje. Ik zou 8maanden toch wel "gevaarlijk" vinden, maar dat komt meer door mijn eigen ervaring, ik ben na 7mnd zwangerschap al bevallen. Maar ik heb ook vrienden gehad en die zijn echt aan het einde van de zwangerschap getrouwd (een week later werd de kleine geboren). Zij hebben het klein gehouden, dus geen feest gehad. Denk dat een groot feest erg zwaar zal zijn zo aan het einde van de zwangerschap.
Wij zijn getrouwd toen ik 24 weken zwanger was. Jurk (gewoon slank model) was te groot toen ik 'm kocht (toen was ik nog niet zwanger) en kon dus uiteindelijk precies op maat gemaakt worden voor de bruiloft. Ik voelde me in die periode heerlijk, en vond het ook bijzonder om met een buikje te trouwen! Maar 8 maanden zou ik niet gedaan hebben nee dus kan het me wel voorstellen. Veel plezier alvast bij de vk!
owja, dat kan natuurlijk ook nog... dadelijk alles geplant en dan beval je te vroeg... das ook wel een groot risico denk ik!
Ja maar ik zou nu ook nog niet alles gaan verzetten. Straks gaat er iets fout met je zwangerschap (wat ik niet hoop voor je) en dan heb je eigenlijk voor niets je bruiloft verzet.
Ik ben getrouwd toen ik ca. 25 weken zwanger was zie ook foto in album) en alleen van de zijkant zag je er iets van, ik had al een jurk gekocht en onverwacht (maar zeer gewenst) werden wij zwanger, alles was al geregeld, dus wij hebben niks verschoven. Nu scheelt het dat we niet een hele drukke dag gepland hadden. Ik heb een geweldige dag gehad, maar ik moet er niet aan denken dat ik nu zou moeten trouwen, bijna 39 weken zwanger, ik denk dat dit wel heel zwaar is namelijk...
ik was 20 weken zwanger toen wij trouwde. ik had geen trouwjurk aan, ben zo ie zo al geen type voor een jurk. maar wij zijn ook in stilte getrouwd alleen met ouders en schoonouders en broer met aanhang en zusje met aanhang. de dag voor dat we gingen trouwen hebben wij uitnodigingen op de post gedaan en een tuin feest gegeven een week na het trouwen.