Ja bij ons klopte het wel. We hadden al heel snel een meisjes naam en als de echo klopt wordt het ook een meisje. Ben heel benieuwd
Klopt bij mij niet. Nog voor de conceptie wist ik de jongensnaam al (zou een zoontje vernoemen naar mijn vader Bart) en het wordt toch echt een meisje...
Hier hadden we eerder een meisjesnaam, maar we moeten nog zien wat de echo zegt Nu, volgens het bakerpraatjes dat 'vrouwen die zwanger zijn van een meisje rondom rond dragen', wordt het een meisje hier...
nou hier klopte dat niet hoor. Want we hadden al heel vroeg een meisjesnaam en onze uk is toch een jongetje geworden Was trouwens nog een heel gedoe om op een jongensnaam te komen hoor pfffff pas toen ik 7 maanden zwanger was werden we het eens over een jongensnaam.
spannend spannend...haha ook veel bij wie het wel klopte ahaha nou ja we zullen wel zien. Score tot nu toe: Waar:8 Niet waar:10 Wij moeten nog heeel lang wachten voor we weten of het klopt, want we willen het pas weten als t geboren wordt en niet eerder. Nu maar hopen dat de persoon die de 20 wk echo maakt niet zijn/haar mond voorbij praat
Hier klopte het ook! Wisten vantevoren al een jongensnaam, snel over uit en we hadden ook het gevoel dat t een jongetje was en vorig jaar september is onze zoon geboren! Nu ben ik weer zwanger en vind ik meisjesnamen veel makkelijker en daar zijn we ook al over uit, jongensnamen: ik kan nu geen leuke meer bedenken! Ben dus ook erg benieuwd wat de echo over een week of wat uitwijst, hihi.
Hier was het wel zo.. we konden alleen maar een meisjes naam verzinnen, een jongensnaam daar dachten we niet eens aan.. De hele tijd dat we aan het namen bedenken waren waren het meiden namen. En ja we hebben ook een meid gekregen. In het begin van deze zwangerschap trok het alle 2 de kanten op.. Ze hebben gezegt dat we nu een jongen krijgen en aan de ene kant voelt het ook zo, aan de andere kant heb ik toch nog zo mijn twijfels..
Bij mijn zoontje klopte dit absoluut niet! Twee dagen na de positieve test had ik een hele realistische droom waarin ik droomde dat het een meisje was, met haar naam erbij! Mijn man vond de naam ook gelijk leuk, en we waren er bijna van overtuigd dat het een meisje zou zijn. Was het dus lekker toch een jochie!
Hier klopte het wel. We hadden al meteen een meisjesnaam maar een jongensnaam zijn we nooit helemaal uit gekomen. We wilden wel een jongensnaam hebben voor het geval dat maar zijn er nooit helemaal uit gekomen
zodra we wisten dat ik zwanger was, hadden we de meisjesnaam sophie al, de jongensnaam hadden we pas met 7 maand en zelfs toen was het gevoel niet hetzelfde als bij de meisjesnaam. en op 4 augustus 2006 is sophie geboren, bij ons klopte het dus. Ben nu 17 weken zwanger en we hebben weer vanaf het begin al een meisjesnaam, nog een paar maandjes geduld en dan weten we of het weer klopt. groetjes marlin
ik heb vanaf mijn tienertijd al een meisjes naam in mijn hoofd, maar wij moesten toch op zoek naar een jongensnaam
wij hadden heel snel de jongensnaam en de meiden naam daar hebben we weken over nagedacht. Het is een meisje geworden en dat wisten we niet tijdens de zwangerschap.