Kwam bij ons niet uit. Een jongesnaam hadden we al heeeel snel, maar de meisjesnaam hebben we pas sinds een week. En het wordt toch een meisje
Hier precies andersom. We hadden afzonderlijk van elkaar dezelfde meisjesnaam bedacht, dus wij waren er zowat van overtuigd dat we een meid zouden krijgen. Maarrrr volgens 2 echo's wordt het een knulletje (en we weten de naam nog steeds niet )
wij hadden alleen een jongensnaam en zie de banner een naam voor haar hadden we pas nadat we wisten dat het een meid zou worden dus nee hier klopt het niet
Dat is bij ons dus waar, wij wisten vanaf het begin al alleen maar meisjesnamen en het is een meisje!
hier klopt het ook wist al heel snel een meisjes naam en kon geen jongens naam vinden. met 17 weken wisten we dat het een meisje was dus hebben nooit over een jongensnaam nagedacht.
haha nou hier niet. de meisjednaam waren we al uit voor de zwangerschap en voor je jongen konden we het maar niet eens worden. Eindelijke een naam gevonden en overboord gegooid een week voor we er achter kwamen dat het een mannetje werd! dat was dus een nieuwe naam verzinnen...
Hier klopte het wel.Bij allebei de kindjes bij de eerste had ik alleen een jongens naam en dat werd een jochie terwijl er op de echo was gezien een meid.en bij de tweede hadden we alleen een meisjes naam. en ja dat werd een meid.
hier ook wij hadden eerder een jongensnaam maar het is toch echt een meisje geworden.. een heeeel lief meisje.. liefs petra en demi
Bij mij kwam het twee keer uit. We hebben 2 meiden en een jongensnaam vonden we moeilijk te bedenken.
Waar = 22 Niet waar = 18 Haha spannend...al is t niet echt een valide onderzoek ofzo maaar t gaat om t idee
Hallo, Ik denk niet dat het bakerpraatje klopt, maar wij hadden ook eerst een jongensnaam en het werd ook een jongen.
Haha nee denk het ook niet hoor...ik zei immers al niet echt een valide onderzoek dit, maar voor de fun. Maar de stand is nu wel: Waar= 23 Niet waar=18
Hier klopte het niet. De meisjes naam had ik eens gehoord en zei meteen...als we ooit een meisje krijgen komt ze zo te heten. Het is een jongetje geworden...gelukkig waren we ook heel snel uit de jongensnaam. Nu wordt de meisjesnaam ws de jongensnaam voor de 2de (is het nog te volgen ) Het lijstje met namen is al klaar nu de beeb nog