oh ben benieuwd dan of het klopt. Wij hadden als eerste een jongensnaam, maar krijg 26 nov. pas de screenings-echo, dus hoop dat ik dan weet wat het wordt. Als het klopt kom ik het hier wel even vermelden. Liefs
bij ons klopte het wel jongensnaam waren we zo uit en voor een meisje nog niet en het werd een jongen maar bij mijn 1e zw kwam het niet uit daar hadden we jongensnaam snel en ook een meisjesnaam op het laatst pas en toch werd het een meisje
Wij wisten al ruim voordat ik zwanger werd hoe onze "zoon" zou gaan heten, toen ik zwanger werd hadden we ook echt een "jongensgevoel". Maar tijdens de 20 weken bleek onze "zoon" toch echt een dochter te zijn! Voor de zekerheid nog een echo laten maken en ja hoor, toch echt overduidelijk een meid! We moesten even omschakelen, maar vonden het wel super, maar over de meisjesnaam hadden we nog niet echt nagedacht. Gelukkig zijn we er nu helemaal uit! Liefs Linda.
Hier klopt het wel, beide keren. De 1e keer hadden we zelf sterk het idee dat het een jongen zou zijn en waren we ook meteen uit een jongensnaam, een paar maanden later is Ryan geboren. De 2e keer dachten we dat het een meisje zou zijn, maar een meisjesnaam verzinnen vonden we lastig en een jongensnaam waren we zo uit. Later bleken we weer een jongen te krijgen en werd Vince geboren.
in dit geval zou het bakerspraatje bij ons wel kloppen. wij waren er na 6 weken al uit welke naam het voor een jongen zou zijn (uhum). voor een meid konden we maar niet kiezen. uiteindelijk is het een jongen geworden maar met een hele andere naam als we altijd in gedachten hadden. dit was nml geen semmetje maar een echte aidan!
geen ervaring mee we hadden toen een meisjes en een jongens naam ,het werd een vente,nu als het een meisje zou worden blijven we bij de naam die we toen hadden,en die voor een jochie weten we nog niet,dus dan zou dit een meisje worden?ben benieuwd?,...geloof er alleen echt niet in
Hier weer eentje die wel klopte, maar of die mee telt? Ik wist al voor mijn zwangerschap dat het kindje Chris(tiaan) moest heten naar mijn vader, die er toen al niet meer was. Chris is nu 7 jaar. Lientje
klinkt leuk dat wel maar wetenschappelijk gezien zijn wij niet in staat om met een gedachte het geslacht van ons kindje te bepalen
Hi, Is ook niet dat ik er in geloof daarom heet het ook Bakerpraatje maar t is gewoon leuk om al die ervaringen te horen. Logisch dat wij met gedachte niet kunnen bepalen wat geslacht is, dat snap ik ook nog wel hhaa heb biologie gehad ...maar leuk is het wel als het klopt dat mensen sneller een meisjes naam hebben en het een meisje blijkt te zijn. Groetjes, Mili
De naam voor zowel een jongetje als een meisje hebben we al een jaar of 2 geleden bedacht... beide waren eigenlijk gewoon een ingeving 'heej, dat is eigenlijk wel een leuke naam!'. De jongensnaam hadden we wel eerder dan de meisjesnaam, maar het gaat nog wel een half jaartje duren voor we weten of het dan ook daadwerkelijk een jongetje gaat worden (al is de familie daar al wel van overtuigd, haha!)