raar voor de ogen..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Paula28, 2 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paula28

    Paula28 Actief lid

    10 nov 2005
    242
    1
    0
    Mama
    Helleuww!

    Ondanks wat kwaaltjes gaat het hier supergoed!! en ben al op de helft..het gaat nu snel zeg! :)

    Mijn kwaaltje is misschien heel raar en wil graag weten of iemand dit herkent...
    Het is namelijk zo, als ik een tijdje achter de pc zit en ik ben aan het scrollen met de muis heb ik het gevoel dat ik wat duizelig word, heel raar gevoel!....
    Heb ook het gevoel dat mijn ogen wat droger aanvoelen dan normaal...

    wie herkent dit??

    Liefs Paula
     
  2. Lise

    Lise Fanatiek lid

    11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Paula,

    Dat van het scrollen heb ik niet echt; ik denk dat een wat langere tijd achter de pc sowieso niet echt 'goed' voelt; ik ga nl. regelmatig staren, dus wat meer met de ogen knipperen en tijdelijk iets anders doen kan helpen.
    Van die droge ogen, daar herken ik me wel in; ik heb zachte lenzen, maar merk dat mijn ogen sneller prikken en vermoeid zijn. Schijnt ook een zwangerschapskwaaltje te zijn. Mocht je zelf lenzen hebben, dan zou je, als dat dat hebt, kunnen afwisselen met een bril. Hoop dat je hier wat aan hebt.
    Liefs,
    Lise
     
  3. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    dat duizelig worden niet maar had bij mijn vorige zwangerschap de laatste 15 weken heel erg veel last van droge ogen en ik draag geen lenzen of bril
     
  4. charissa1979

    charissa1979 Fanatiek lid

    19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Ik herken me ook in die duizeligheid, nu al :oops:
    Ik heb ook vaak droge lenzen en kijk erg wazig dan, ik heb weleens gelezen dat dat van hormonen komt en veel eiwitaanslag.
     
  5. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    ik heb dat ook, alleen niet bij de PC, maar het komt zomaar spontaan... en dat van mn ogen heb ik nu ookal vrij lang... ik draag geen bril of lenzen.. maar ik denk dat ik ff naar de opticien moet, want ik ben echt slechter gaan zien....

    gr. sarah
     
  6. spekske

    spekske Lid

    26 dec 2005
    70
    0
    0
    Belgie
    Het kan gebeuren dat je die symptomen hebt bij een hoge of juist erg lagen bloeddruk.
    Heb je dat al eens nagekeken?
     

Deel Deze Pagina