Hoi Allemaal, lang getwijfeld of ik het durfde te vragen, maar dan toch bij deze: Hebben er meer meiden last van een jeukende tepel? Af en toe brand het ook? Hoort dit bij de zwangerschap, of is het iets anders waar ik aan moet denken? Dit is mijn 4e zwangerschap en heb dit nog nooit eerder gehad. Dit heb ik al een week of 2 en vanmorgen was ook mijn rechterhand aan het jeuken, op de plek waar mijn armband op mijn hand komt. Ik hoor graag van jullie! Liefs Lies
Ik heb wel last gehad van jeukende tepels / borsten. Maar dan aan beide kanten. En het deed geen pijn, het brandde niet. Dus ik weet niet of het hetzelfde was.
Jeuken ja het gevoel ken ik! Hoort dat niet gewoon bij de zwangerschap immers je borsten veranderen helemaal worden groter etc.
Ik had op hele wisselende plekken jeuk tijdens mijn zwangerschap! Maar mn tepels toch het meest dus is vrij normaal!
fijn om te horen dank je wel! Omdat ik het maar aan 1 borst/tepel heb begon ik me al zorgen te maken, hoor de laatste tijde teveel nare dingen in de omgeving dus....... Liefs Lies
Hoi ik had dat ook vlak voordat ik een klein beetje striae kreeg op mn borsten net naast mn tepels.. Op mn buik heb ik ook veel jeuk dus ben bang dat dat ook van de te snel oprekkende huid komt!